Gå til innhold

Styrketrening? Gutt 20 år, 65kg, 1,80 høy.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
9mars-9mai resultat av lena. (2 programmer)

8680347[/snapback]

 

Daglig leder i TN tester sitt eget program for styrke og klarer uten problem å øke O2-opptak med 13 ml/kg x min slik at hun ender opp på 66 ml/kg, 4 mer enn Jon Obi Mikel hadde i Lyn; et av verdens største fotballtalenter. Riiight :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9mars-9mai resultat av lena. (2 programmer)

8680347[/snapback]

 

Daglig leder i TN tester sitt eget program for styrke og klarer uten problem å øke O2-opptak med 13 ml/kg x min slik at hun ender opp på 66 ml/kg, 4 mer enn Jon Obi Mikel hadde i Lyn; et av verdens største fotballtalenter. Riiight :ph34r:

8698360[/snapback]

 

For å ikke nevne den sykt urealistiske endringen i kroppsfasong/sammensetning.

Lenke til kommentar

Husk at hu kom på 4 plass i WM på 90 tallet

Alle testene er tatt på st.olav sykehuset der de sammarbeider med Jan Hoff en professor på dette området.

Hu bruker samme treningsprogram på forbrenning som de profisjonelle bruker sansynligvis hardere enn noen fotbalspiller.

Her er det snakk om programm som sprintere bruker.

 

Her er programmet.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
WTB ['War', Personlig Trener rank 7] :)

 

LOL , jeg skal ta PT ja men hvor god man blir bestemmer selvstudiene og ikke kurset.

8698584[/snapback]

 

Det er jeg enig i. Hvis man ikke er interessert i faget så blir man ikke god.

Lenke til kommentar
klarer uten problem å øke O2-opptak med 13 ml/kg x min

8698360[/snapback]

Det var rett og slett en vannvittig prestasjon om det er sant.

 

 

LOL , jeg skal ta PT ja men hvor god man blir bestemmer selvstudiene og ikke kurset.

8698584[/snapback]

Selvsagt. Grunnen til at jeg siterte studiene var jeg ville fremheve 'ntnu', siden jeg selv går der. Da får vi altså nok en fyr på over 100kg hit :wee:

Skal prøve å nå 90kg med normal fettprosent innen noen år selv, så får vi se hvor lett det går om jeg forsetter høyere.

Lenke til kommentar

Altså for en dame som har vært drevet med fitness, og ikke med utholdenhetsidretter på elitenivå er det ganske utrolig med 66 i O2-opptak. Kan jo sammenliges med for eksempel kvinnelandslaget i langrenn som ligger på rundt 70, kanskje de aller beste opp mot 75.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kanske det beviser at programmet fungerer?

 

Her kan du se 4 slabbadasker trene det med før og etter oksygenopptak verdier.

8703161[/snapback]

 

Så alle som driver med utholdenhetsidrett burde trene RYP?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det har vært fint om du har kunnet lagt ut ut noen bilder som vi har kunnet dømme problemene dine etter. Gjerne noen bilder med bar overkropp, der du bokstavelig "bretter" deg ut.

 

Men ut fra det du sier trur jeg at i dette tilfellet det mest vellykete vil være å satse på yoga. Til dette trenger du ikke stort, et godt teppe og litt grunnkunnskap, så er du godt igang. Du kan også melde deg på kurs og treninger. Viss du synes den klassiske yogaen er noe tung, kan jeg tipse om at det også arrangeres kurs i vatn. Der du da slipper å holde oppe din egen tyngde. Og du må huske, det er ikke skammelig med yoga.

 

 

Til dette mer akutte probleme med magen som eser ut mer og mer for hver dag. Den var litt har, men jeg trur jeg har funnet løsningen. Viss du bruke ei ekstra stram skjorte vil denne holde magen inn, og i tillegg kanskje presse mageflesket opp til brystet slik at det ser ut som brystmuskla. Men uansett hvordan det går, det er aldri skammelig å ha et problem. :)

Lenke til kommentar
Viss du bruke ei ekstra stram skjorte vil denne holde magen inn, og i tillegg kanskje presse mageflesket opp til brystet slik at det ser ut som brystmuskla. Men uansett hvordan det går, det er aldri skammelig å ha et problem. :)

8843527[/snapback]

 

For guds skyld, dropp dette tipset. Det ser ikke ut som om du har pene brystmuskler, det kommer til å se ut som om du har presset deg inn i et pølseskinn, og det er -ikke- pent. Det finnes smartere måter å kle seg på enn å skulle presse seg inn i for små plagg. Sort virker slankende, vertikale striper får deg til å se lengre ut - noe som også gjør at du ser tynnere ut.

 

Yoga er sikkert fint i lengden, men det er langt ifra det mest effektive du kan gjøre for å forbrenne fett. Er du av den motiverte og dedikerte typen er geriljakardio sannsynligvis noe av det beste du kan drive med. Er du litt mer passiv til det og ikke helt forelska i å ta deg helt ut, kan du gå relativt lange turer i høyt gåtempo 3-4 ganger i uken. Helst over 45+ minutter hver gang. Når fettprosenten går ned, vil musklene dine vises bedre.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Her er linken til det beste programmet jeg har sett. Det er ikke bare et program, men også et kurs hvor du lærer det meste om stryketrening. Det er 12 ukers program, med veiledning og info. Om du vil fortsette etter de 12 ukene, kan du fortsette på 6måneders programmet. Max-OT

 

Det er litt å lese, men det er verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...