Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fortell om dine Vegvesen/UP sammenstøt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble stoppet på min Suzuki ZR SK, med trimsylinder, trimpotte og trimforgasser for 12 år siden. Jeg var ute og kjørte tur med to kamerater og stoppet i en busslomme for å vente på dem. Da de kom kjørende, hadde jeg maks turtall ut av lommen og bortover veien, og siden svanehalsen ikke var helt fast montert, så bråkte det noe forferdelig. 100 meter ned veien sto en politimann og vinket meg inn. Den følelsen i brystet er det verste jeg har opplevd, får den fremdeles hvis jeg kjører litt "uvettig" med enten bil eller motorsykkel og møter en politibil i motsatt kjørebane.

 

Uansett; samtalen forløp noenlunde slik:

 

Politimann: "den bråker noe fælt, har du gjort noe med den?"

 

Meg: "eh... mmmm... njaa...."

 

Politimann: "har du trimmet den?"

 

Meg: "ja, jeg er nok redd for det" (Sa faktisk det ordrett, med et særdeles forskremt blikk og skjelvende stemme)

 

Politimann: "javel.. da må jeg nok ta skiltet ditt, men siden du er så ærlig, skal du slippe bot"

 

Meg: "okei.. tusen takk"

 

Etter han hadde tatt skiltet mitt, skulle jeg til å hive meg oppå igjen for å kjøre hjem, men han stoppet meg før jeg fikk trødd ned kicken :p Jeg var vel litt fortumlet og stresset. Innemellom sjekket han sikkert mopedførerbeviset mitt også, har glemt det.

 

Kjørte originalt i vintermånedene før jeg satte på trimgreiene igjen til våren. Passet på å feste potten skikkelig, slik at den ikke bråkte så veldig. I det minste ikke på tomgang eller daukjøring.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...