Gå til innhold

Deres beste minner fra Total War


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Regner med han brukte bueskyttere i vogner dratt av hester. Nei husker jaggu ikke hva enheten kalles.. :)

 

Litt avhengig av hva slags enheter fienden har, kan man rett og slett "kite" dem (skyte, stikke av, gjenta) til de mister nok menn og samtidig mister motet. Lett hvis fienden kun har melee-infanteri :)

 

Bra gjort uansett

Lenke til kommentar
Litt avhengig av hva slags enheter fienden har, kan man rett og slett "kite" dem (skyte, stikke av, gjenta) til de mister nok menn og samtidig mister motet. Lett hvis fienden kun har melee-infanteri :)

9082840[/snapback]

Dataen er så inmari dårlig på å omringe kavaleri med infanteriet sitt, så ofte kan du med ett kompani hester bare løpe, løpe og atter løpe helt til du vinner på tid. Som man ser har altså tiden gått ut her, selv om fienden har endel tropper igjen, regner med at det er derfor det er "Average Victory".

Lenke til kommentar
Om jeg husker rett så spilte jeg uten tid, og som dere ser på screen så er det ingen ranged units der. Nå er det der et par år tilbake i tid så kan ikke si at jeg husker detaljene.

9130502[/snapback]

Ok, da tok jeg feil, har ikke så mye peiling på Rome og har aldri spilt uten tid, bare stusset på at det var "Average Victory" og ikke "Clear Victory" eller "Heroic Victory".

Lenke til kommentar

Eg oppdaga Total War-serien når eg kjøpte Rome i 2005-06. På vegen heim frå spelbutikken satt eg bare i bilen og sikla over coveret! :D

Eg blei ikkje skuffa over spelet, langt i fra!

 

Eg var litt ny i spelet, så starta eg opp spelet på medium. Så måtte eg nett på toalettet mens eg etterlot ein kamerat der.

Mens eg var vekke skrudde han på vanskelighetsgraden til VERY HARD.

Du kan jo tenke deg kva som kom dei tre-fire første turnsa, Jo; Eit fiendtlig familymember med eit banner som viste at han hadde ganske mange folk med seg.

 

Vart litt grusa der! :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...