Gå til innhold

Lenkter tilbake til WoW.. US eller EU servere?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har spilt en god del World of Warcraft.. Fikk en level 60 Rogue.. Det var min main..

Også sluttet jeg, var en fryktelig fersk server, og det å få til ting når du hadde nådd level 60 var temmelig labert.. Så det var jo mer morsomt og motiverende å komme seg til level 60, enn når du faktisk hadde endelig kommet deg dit..

 

Hadde/har jo ikke akkurat tid til å sitte mange timer i en og samme instance/dungeon heller..

 

Etter å sluttet rett før The Burning Crusade kom ut, så lenker jeg nå litt tilbake..

Men det som har skjedd er at noen har hacket den e-mailen jeg hadde registrert med min WoW-account og tatt over accounten.. Og siden yahoo.no ikke gidder engang å svare på de utallige mailene jeg har sendt til dem, og Blizzard ikke vil høre på meg, så må jeg visst skaffe meg en helt ny account.. Noe som rett og slett suger, siden jeg har jo lyst til å fortsette fra level 60, og ikke fra level 1 igjen..

 

Men det jeg lurte på var.. Skal jeg skaffe meg US eller EU account..

Har alltid sitti med følelsen av at det er bedre support osv med US account osv..

Sånn har jeg egentlig følt det med nesten samtlige online spill..

Så burde jeg velge US eller EU? Er det noe jeg vil tape på med å velge US? Utenom høyere latency? Og hvor ille blir latencyen? Er det merkbart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes du skal velge en server som du kjenner folk på. Har prøvd å spilt på forskjellig server enn vennene mine, det hold til lvl 20 så måtte eg tilbake..

8655703[/snapback]

 

Nå spiller ikke så mange av vennene min lengre..

Dessuten er det jo alle level 60-70 uansett..

 

Men jeg at det er ufattelig viktig jah..

Er litt skremmende hvor tette bånd du kan få mens du spiller,

grunnen til at hele gleden med WoW forsvant hos meg, var fordi jeg spilte med det samme jenta hele tiden.. Vi var begge online samtidig, gjorde alltid tingene sammen, aldri fra hver andre noen gang.. Var ikke den ene på, så venta vi heller til den andre kom på.. Sånn holdt vi på helt siden vi møtes i level 15.. Helt opp til level 60..

Var utrolig koselig, og det skapte jo en slags mening med hele spillet..

Vi hadde et par krangler i ny og ned, men det gikk jo over.. Jeg følte at jeg faktisk ble utrolig trist da vi kranglet, det gikk veldig sterkt utover meg personlig.. Veldig skremmende.. Men vi fant jo alltid tilbake.. Så det gikk jo greit..

Hadde aldri klart og kommet meg i nærheten av level 60 uten henne..

 

Helt til en dag, hvor det hele tok slutt.. Da vi hadde en kjempe krangel, og hun sa det aldri kunne bli som det var igjen.. Det høres kanskje veldig alvorlig ut, og temmelig teit at man kan ta spill og ting i et spill osv såpass seriøst..

Men da forsvant hele gleden altså, bokstavelig talt.. Jeg klarte ikke å logge på og spille uten henne.. Hele meningen var borte.. Og se hun drive da å spille med andre isteden osv gikk utrolig hardt inn på meg, blei utrolig trist.. Og klarte rett og slett ikke å spille mer..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Emo?

Tror ikke WoW er noe for deg hvis du lar slikt gå innpå deg. Hvis du ikke har tid/lyst til å kjøre samme instancen flere ganger så trenger du ikke tenke på å lvl en 70. På 70 må du nemlig regne med utallige gjennomganger av diverse instancer.

8662448[/snapback]

Pøh, folk skal da vitterlig få lov til å spille nøyaktig slik som de selv vil. "Emo" eller ei - det spørs bare hvordan du får glede ut av spillet.

 

Ang. US/EU server: Jeg er ikke helt sikker på om du får lov til å spille på US server hvis du bor i Europa. Men for meg virker det som om US serverene har en modnere spillerbase og jeg tror jeg hadde valgt det hvis jeg hadde anledning - men da kommer igjen dilemmaet om US servere er verdt det med tanke på RL kamerater som spiller, litt rart å være loner og spille med amerikanere som er oppe på motsatt tid av døgnet. Hvis det igjen ikke har noenting for seg ser jeg ingen ting i veien for å spille med og skaffe seg venner over atlanteren, mange kjekke amerikanere jeg spilte med i andre MMOs som ikke hadde adskilte EU/US servere.

Lenke til kommentar
Emo?

Tror ikke WoW er noe for deg hvis du lar slikt gå innpå deg. Hvis du ikke har tid/lyst til å kjøre samme instancen flere ganger så trenger du ikke tenke på å lvl en 70. På 70 må du nemlig regne med utallige gjennomganger av diverse instancer.

8662448[/snapback]

trenger ikke være emo? o,O selv hatt d sånn :p helt for jeavlig egentlig xP

ingenting er bedre enn å spille sånn helt fra lvl 10+ til 70 med noen :)

ble selv litt trist når det ble "oppløst" et vennskap mellom meg og ei xP

 

uansett så er det ingen grunn til å velge US server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...