Gå til innhold

Nvida FX er kommet.....

ulin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

329.99 GBP

United Kingdom Pounds

=

3,695.42 NOK

Norway Kroner

1 GBP = 11.1986 NOK

1 NOK = 0.0892971 GBP

nuff said. ca. dyrt.. men ikke _så_ mye dyrere enn Radeon 9,7k

Skrevet

leverings datoen er litt dårlig Due for Shipment: 4/4/2044

Julle

SSDD - same shit, different day

Skrevet

skjønner ikke helt at folk gidder å betale 3500++++ for ett skjermkort sånn at de kan brife litt mer med 3dmark scoren. er ikke noen som trenger ett sånn kraftig kort nå uansett.

Skrevet

litt off topic: hvorfor skriver du 9,7k når du ikke sparer noen trykk på det? 9700 = 4 9,7k = 4 + det er lettere å skrive to like tall (00) enn "," og "k" :p :p :p vel vel, litt off topic som sagt :D

Skrevet

litt off topic: hvorfor skriver du 9,7k når du ikke sparer noen trykk på det? 9700 = 4 9,7k = 4 + det er lettere å skrive to like tall (00) enn "," og "k" :p :p :p vel vel, litt off topic som sagt :D

Fordi det er lettere å skrive 10k enn 10000 f.x - Det blir en vane å bruke komma istedet for 0'ene. Derfor ;) Prøv du og - Win2k, 2,5k osv :) Myyye lettere :D

Skrevet

Hehe, får nå inderlig tro det ;) Selv klarer jeg meg med 9,7k PRO'et mitt... Men må vel ha GF FX eller ett tilsvarende fra ATi når det kommer ;)

Tipper GF FX kommer til Norge for fullt mellom mars og juni i Norge... Tar litt tid for ett såpass dyrt og "revolusjonerende" kort å få skikkelig innpass hos webshoppene...

Skrevet

i 2044 vil jeg faktisk tvile på at de får solgt et sååååå gammelt grafikkort til så mye penger :lol: haha

skjønner ikke at det er mulig å gå glipp av så klare tall, man leser gjerne specsene først! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...