Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor sitter IAT sensoren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joa, men jeg er liksom litt usikker xD det stod at jeg skulle følge røret fra luftfilteret og ned til karroseriet, men der var det så sinnsykt trangt og jeg klarte ikke å se no koblinger der nede=P så lurer på om det er en liten kobling som sitter rett bak luftfilteret mitt?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har kjøpt meg en sånn liten chip sak på qxl.no xD    men lurer på hvor IAT sensorer ligger på en VW Golf 3 1.4i -94!  Lurer litt på om det er den som sitter rett bak luftfilterboksen?    send gjerne ett bilde så jeg forstår;)

8652875[/snapback]

 

Du er blitt lurt. du blir ikke å få en eneste hk ekstra av å montere slikt lurium (som bare inneholder en motstand til 50 øre) Hvor mye betalte du for denne "chipen"?

Lenke til kommentar
Ja, tror det var noe sånt en kompis hadde på A8'n sin. Vinduspusserne slo seg på, han hadde ikke lys og alt av varsellamper lyste konstant.

8659509[/snapback]

 

Åssen skal en motstand som blir satt på intaksluft temperatur sensoren ha noe innvirkning på vinduspussere da? Høres egentlig lite sannsynlig ut :p

Lenke til kommentar
Ja, tror det var noe sånt en kompis hadde på A8'n sin. Vinduspusserne slo seg på, han hadde ikke lys og alt av varsellamper lyste konstant.

8659509[/snapback]

 

Åssen skal en motstand som blir satt på intaksluft temperatur sensoren ha noe innvirkning på vinduspussere da? Høres egentlig lite sannsynlig ut :p

8701053[/snapback]

 

Støtter den, har man en A8 uansett har man råd til og chippe skikkelig vil jeg tro...

Men at de som selger dette tjener gode penger på lettlurte folk er det ikke tvil om. Er sikkert mange som kjøper det bare for at det er 100kr men et par hundre lapper blir fort til tusen ;)

Endret av kadett
Lenke til kommentar

kjøpte dessverre en slik en jeg også, betalte 199,- og håpet på litt bedre futt i en 1.4 90hk Opel Corsa 1994, men det ble mersom omvendt, bilen gikk dårligere og den brukte mye mer bensin, mulig den funker bedre på andre biler, men på corsa funker den da tydeligvis ikke, tok av chipen etter 2 dager og kastet den i søpla..ikke noe å samle på akkurat!, hadde forøvrig ingen problemer med verken vinduspusserne eller varsellamper.

 

kanskje litt off-topic, men følte dere hadde godt av å vite det!

Endret av nirosan
Lenke til kommentar

jaja, detta hørtes jo ut som en jææævla bra sak xD hehe....da fikk jeg sløst bort litt penger der og....men på den lyse siden trenger jeg ikke leite etter IAT-sensoren da, for ikke f'n om jeg gidder å setta på denna=P

 

takk for alle innlegg;D sparte meg antagelig for mye=)

Lenke til kommentar

Er det flere som vil ha den dritten der, så kan dere kjøpe så mange dere vil av meg for 15kr stk ;)

Men IKKE kom til meg å klag på dritten etterpå....

 

Til alle dere som har testet dette, så vil jeg bare si: gå inn på qxl å skriv drit om produktet til ALLE de som selger det, det skulle ikke vært lov å selge slikt som "chip"....

 

glemsk: kontakt han du kjøpte av, og forlang å få pengene tilbake!!

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...