Gå til innhold

Trenger musikk som ligner på Enigma!


E-wok

Anbefalte innlegg

God kveld i stuen.

 

Jeg tenger altså gode alternativer til bakgrunnsmusikk i en butikk. Har allerede en plate av Enigma, noe som passer perfekt, men trenger mer.

 

Helst ikke alt for mye vokal.

 

Og til deg cun, når du leser dette; Valgte nemlig å starte ny tråd, siden jeg trenger et par ferdig plater til mandag. Altså jeg har ikke all verdens tid ...

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er Enigma en klasse for seg da. *elsk* på Voyageur albumet demmers!

 

 

Mulig dette er litt for trance, men prøv Conjure One (Rhuis Fulbier - han som også står bak Delerium)

 

Jeg ser du liker Tri-State, så Conjure One kommer du helt sikkert til å digge.

Lenke til kommentar

ahh, sånn sett. Men du burde sjekke det ut da =]

 

Enigma har litt, ja hva skal jeg kalle det, elektrolyder i tillegg til at det er ganske slækt. Så hva om du prøver Cafe del Mar?

Det har lite med elektronisk musikk å gjøre, men det er "mindre hardt" enn Enigma. Nå skal det sies at de første Enigma albumene er da ganske slække (?)

Lenke til kommentar
Og til deg cun, når du leser dette; Valgte nemlig å starte ny tråd, siden jeg trenger et par ferdig plater til mandag. Altså jeg har ikke all verdens tid ...

8649814[/snapback]

Men nå som mandagen er omme, stenger vi denne ettersom den egentlig skal tas i andre tråder (eller den kunne forsåvidt ha levd, hadde den grepet et litt større sjangerrom og vært mer gjennomført ;))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...