Gå til innhold

Trenger musikk som ligner på Enigma!

E-wok

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld i stuen.

Jeg tenger altså gode alternativer til bakgrunnsmusikk i en butikk. Har allerede en plate av Enigma, noe som passer perfekt, men trenger mer.

Helst ikke alt for mye vokal.

Og til deg cun, når du leser dette; Valgte nemlig å starte ny tråd, siden jeg trenger et par ferdig plater til mandag. Altså jeg har ikke all verdens tid ...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er Enigma en klasse for seg da. *elsk* på Voyageur albumet demmers!

Mulig dette er litt for trance, men prøv Conjure One (Rhuis Fulbier - han som også står bak Delerium)

Jeg ser du liker Tri-State, så Conjure One kommer du helt sikkert til å digge.

Skrevet

Greia er at det er til mammas butikk. ;) Så litt trance aktig toner er ikke akkurat populært. (Hun synes Enigma er hardt nok :p )

Noe annet å anbefale?

Skrevet

ahh, sånn sett. Men du burde sjekke det ut da =]

Enigma har litt, ja hva skal jeg kalle det, elektrolyder i tillegg til at det er ganske slækt. Så hva om du prøver Cafe del Mar?

Det har lite med elektronisk musikk å gjøre, men det er "mindre hardt" enn Enigma. Nå skal det sies at de første Enigma albumene er da ganske slække (?)

Skrevet
Og til deg cun, når du leser dette; Valgte nemlig å starte ny tråd, siden jeg trenger et par ferdig plater til mandag. Altså jeg har ikke all verdens tid ...

8649814[/snapback]

Men nå som mandagen er omme, stenger vi denne ettersom den egentlig skal tas i andre tråder (eller den kunne forsåvidt ha levd, hadde den grepet et litt større sjangerrom og vært mer gjennomført ;))

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...