ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 hei...jeg lurer på om det er en addon sånn at man kan bruker cam i world of warcraft! Noen som vet noe? :s...would be great ! =D takk for de som svarer!
ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 tar for lang tid men ingen som vet noe? :S
Carl M Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 kan bruker cam i world of warcraft! Hæ? Hva slags funksjonalitet er det du leter etter?
ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 neei..det jeg tenkte på var at man kunne ha et lite vindu i interface`n... Men ser mørkt ut for det
Carl M Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Et vindu med hva? Bilde av deg selv? Sett opp et speil ved siden av skjermen din oO
ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 ...samme funksjon som på msn. og Nei...skal ikke se meg selv.. :!:
Pilot_ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Tviler egentlig på at behovet er stort nok for at noen har tatt bryet med å lage noe sånt.
ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 hehe =) tror jeg også men er verdt å prøve da... right?
Pilot_ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 hehe =) tror jeg også men er verdt å prøve da... right? 8649211[/snapback] Joda, for all del.
ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 men kom igjen...vær så snill å prøv å hjelp meg da ville betydd såååååååå (bah) mye !
Footy Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Correct me if I'm wrong: Hva du vil ha er en addon som bytter ut bilde av selve characteren din og dine venner med et Live webcamera`?
Poor Leno Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Han vil ha en liten rute i WoW-vinduet hvor han kan se en person han prater med på MsN, eller spiller med.
Pilot_ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Correct me if I'm wrong: Hva du vil ha er en addon som bytter ut bilde av selve characteren din og dine venner med et Live webcamera`? 8649274[/snapback] Nei, han vil ha et lite vindu inne i spillet hvor han kan se webkameraet til dem han snakker med. (? )
ShadowViper Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 footy`s ide er ikke såå dum =)! kunne vært greit med det har du noe sånt,footy?
Pilot_ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 footy`s ide er ikke såå dum =)! kunne vært greit med det har du noe sånt,footy? 8649299[/snapback] Den skal du nok i hvert fall se langt etter..
MittParadoX Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Har aldri brukt cam så er ikke sikker på om det går, men når jeg grinder bruker jeg media player classic og huker på "always on top" sånn at jeg kan se på film. (grinding er kjedelig)^^ hvis det er noen cam programmer eller no sånt, se om det er mulig og sette den til "always on top" og kjør wow i windowed mode. kansje det funker
Snipershot Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Er usikker på hva OP spør etter, men om det er en addon som gjør at du kan ha webcam chat med andre WoW spillere inne i WoW så virker ikke dette på noen måte. Men var en addon som lot deg se film mens du spiller WoW med at det lager en boks med en spesiell farge som video programmer bruker til å rendre (skrivefeil) bildet over. Og du plasserer et video program i det samme området i bakgrunnen. Det er kanskje mulig at slikt kunne virke med Webcam program, jeg har ikke nokk kunnskap til å svare på det.
John Keats Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Er usikker på hva OP spør etter, men om det er en addon som gjør at du kan ha webcam chat med andre WoW spillere inne i WoW så virker ikke dette på noen måte. Men var en addon som lot deg se film mens du spiller WoW med at det lager en boks med en spesiell farge som video programmer bruker til å rendre (skrivefeil) bildet over. Og du plasserer et video program i det samme området i bakgrunnen. Det er kanskje mulig at slikt kunne virke med Webcam program, jeg har ikke nokk kunnskap til å svare på det. 8649660[/snapback] Skal gå fint det
Footy Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 er litt usikker her jeg og om dette går. Må du ikke inn og kode WoW? noe som vi ikke har tilgang til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå