Gå til innhold

In game cam (msn?)=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Correct me if I'm wrong:

Hva du vil ha er en addon som bytter ut bilde av selve characteren din og dine venner med et Live webcamera`?

Skrevet
Correct me if I'm wrong:

Hva du vil ha er en addon som bytter ut bilde av selve characteren din og dine venner med et Live webcamera`?

8649274[/snapback]

Nei, han vil ha et lite vindu inne i spillet hvor han kan se webkameraet til dem han snakker med. (? :p )

Skrevet
footy`s ide er ikke såå dum =)! kunne vært greit med det  :cool:  har du noe sånt,footy?

8649299[/snapback]

Den skal du nok i hvert fall se langt etter..

Skrevet

Har aldri brukt cam så er ikke sikker på om det går, men når jeg grinder bruker jeg media player classic og huker på "always on top" sånn at jeg kan se på film. (grinding er kjedelig)^^

hvis det er noen cam programmer eller no sånt, se om det er mulig og sette den til "always on top" og kjør wow i windowed mode. kansje det funker

Skrevet

Er usikker på hva OP spør etter, men om det er en addon som gjør at du kan ha webcam chat med andre WoW spillere inne i WoW så virker ikke dette på noen måte. Men var en addon som lot deg se film mens du spiller WoW med at det lager en boks med en spesiell farge som video programmer bruker til å rendre (skrivefeil) bildet over. Og du plasserer et video program i det samme området i bakgrunnen. Det er kanskje mulig at slikt kunne virke med Webcam program, jeg har ikke nokk kunnskap til å svare på det.

Skrevet
Er usikker på hva OP spør etter, men om det er en addon som gjør at du kan ha webcam chat med andre WoW spillere inne i WoW så virker ikke dette på noen måte. Men var en addon som lot deg se film mens du spiller WoW med at det lager en boks med en spesiell farge som video programmer bruker til å rendre (skrivefeil) bildet over. Og du plasserer et video program i det samme området i bakgrunnen. Det er kanskje mulig at slikt kunne virke med Webcam program, jeg har ikke nokk kunnskap til å svare på det.

8649660[/snapback]

Skal gå fint det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...