Gå til innhold

Crackdown virker ikke på live


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et ganske rart problem med Crackdown, fordi hver gang jeg prøver å spille coop får jeg denne feilmeldningen: "The other player is playing a singleplayer game and has rejected your (ett eller annet)". Dette skjer selv om jeg skal joine en venn, som selvsagt også vil spille.

Jeg har ingen problemer med å spille andre spill på live, Halo 3 betaen virker for eksempel helt fint.

Xboxen er koblet til en Topcom-router, hvor jeg har åpnet portene for xbox live (med IP 192.168.1.102). Denne er igjen koblet til en Netopia-router fra Next Gen Tel, hvor portene er åpne for 10.0.0.2 (mener jeg det var).

 

Noen som kan ha noen idèer?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også problemer med dette, men jeg får beskjed om at vi ikke har de samme downloads. Likefult har jeg da lastet ned det som er gratis og den andre har heller ikke lastet ned noe annet enn det som er gratisk. Så nå er det bare å kaste spillet etter Halo 3 beta fordi det var bare coopen som var morro...

Lenke til kommentar

Et eller annet sted i Crackdown kan man stille på preferanser angående online-spilling. Der kan du velge om hvem som helst kan joine, bare friends eller ingen. Husker ikke hvor i menyen dette er, men rot litt rundt så dukker det nok opp.

 

Tviler på at det er ruterinstillinger hvis Live fungerer greit på andre spill.

 

Edit: Når det gjelder feil pga downloads, sjekk at de er ferdig lastet ned (noen ganger begynner den nedlastingen, går et par prosent og så fullført), er aktivert og fungerer. Har selv fått denne én gang, men da manglet han jeg skulle spille med den nye pakken.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...