Gå til innhold

Da er det offisielt, Starcraft 2 kommer! +Screens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konge,håper bare de ikke tar etter det derre helte greiene til WC3 da!

8645711[/snapback]

StarCraft DotA. :wee:

 

 

Edit:

We're also introducing a number of distinct new units to the Protoss, Terran, and Zerg, and even some of the familiar units that return in StarCraft II will have new tricks up their sleeves, which will give the game its own unique flavor.

Står for så vidt ikke noe om erstatting a units.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar

Ser bra ut det her! Jeg syntes egentlig at det er litt rart at de fremdeles kjører på med et rent RTS, siden alle nye strategispill er type hybridspill med RPG elementer osv, så konseptet er nesten litt retro allerede :) Gleder meg som en unge til å singleplayer-delen. Orginal starcraft var vel : terran-zerg-protoss , broodwars: protoss-terran-zerg. Så da blir det vel : Zerg - protoss - terran neste gang. Håper Zeratul river kerrigan i filler :)

Lenke til kommentar
Kult at det kommer, mange som har ventet i mange år på dette! Men synes Blizzard kunne spare seg for denne cartoon grafikken...

8645476[/snapback]

 

Syntes nå det ikke hadde vært SC uten den jeg da

8645481[/snapback]

 

Må si meg ening i at den grafikken er et must for Starcraft, uten den ville det vært som alle andre sci-fi strategispill..

Lenke til kommentar
Kult at det kommer, mange som har ventet i mange år på dette! Men synes Blizzard kunne spare seg for denne cartoon grafikken...

8645476[/snapback]

 

Syntes nå det ikke hadde vært SC uten den jeg da

8645481[/snapback]

 

Må si meg ening i at den grafikken er et must for Starcraft, uten den ville det vært som alle andre sci-fi strategispill..

8646256[/snapback]

 

101% enig. Bra gjennomført "cartoony" grafikk banker støvla av dårlig gjennomført realisme. (let's face it. selv de mest grafikkintensive spillene i dag er langt fra realistiske) Man snakker helhetsinntrykket her. I spill der man legger linja opp mot foto realisme, vil enhver ting som ikke er det skille seg ut og være en såkalt imersionbreaker. Mens i ett tegneserieaktig spill vil du klare å gjennomføre alt i spillet i samme stil.

Lenke til kommentar

Grafikken skal vere litt teikneserie-aktig ja. Blir for dumt om Blizzard plutseleg skal prøve å ha alt so realistisk som mogeleg. Er ikkje slik dei lagar spel.

 

Vil seie det same som Stalker sa tidlegare i tråden: Gratulerer med dagen folkens! Dette er ein stor dag for Blizzard-fans og/eller RTS-fans!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...