Gå til innhold

Anbefaling av totalbank


Anbefalte innlegg

Heisann, vurderer nå å skifte fast bank. Har i alle år hatt Sparebanken Vest som faste banken, men synes disse er kjedelige og lite satningsvillige.

 

Lurer da på om noen har noen anbefalinger å komme med her?

 

Snurkler veldig på DnBNor som jeg synes virker som en god totalbank med forhåpentligvis gunstig boliglån, kassakreditt, factoringtjeneste etc.

 

Er til dagen i noelunde fast arbeid pluss jobber med eget firma på kveldstid.

 

Noe spes råd her? MÅ vel kunne finne noe mer spenstig og gunstigere enn Sparebanken Vest?

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I DnB Nor er du avhengig av en meget god kontaktperson og et lokalt bankkontor. Hvis ikke er servicen horribel.

 

Jeg foretrekker Handelsbanken. Ingen programkostnad, og ingen gebyrer saa lenge du har 15000 paa konto. (Rentene for de forste 15 000 er ingen gebyrer - som jeg faktisk maa si er rimelig god rente i forhold til en del andre banker...).

Lenke til kommentar

Ta deg tid til å ta en runde runt til de forskjellige. Prøv å få en god dialog med rådgiveren, og gi uttrykk for at du ønsker tett oppfølgning. Ut i fra det du forteller så vireker det som selve rådgiveren er vitig for deg, derfor bør du ta en runde rundt. SÅ kan du gjøre deg opp en mening. Det er ihvertfall mitt råd!

Lenke til kommentar

Jeg er kunde i DnbNOR, har vært det i 2 år. Er fornøyd, får god rådgivning, og har en god kjemi med bankmammaen min. Ettersom at jeg er medlem av siviløkonomene(akademikerne), har jeg lavere programpris.

 

Tidligere hadde jeg Fokus, og var fornøyd med de. Byttet egentlig mest bare for å prøve en annen bank. Byttet i forbindelse med låneopptak.

 

Hva med å ta en runde med noen rådgivere, sjekke ut hvordan de kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...