Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Turbo på Golf GTI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes bare det er rart at det tilbys turbokit om det over hodet ikke er lønnsomt?

8668784[/snapback]

Det er ikke lønnsomt for deg, men du kan tjene en bråte med penger på det

8676375[/snapback]

 

 

Og med det mener du?=P At jeg taper på å kjøpe den, men tjener på å selge den?=P

Lenke til kommentar
Synes bare det er rart at det tilbys turbokit om det over hodet ikke er lønnsomt?

8668784[/snapback]

Det er ikke lønnsomt for deg, men du kan tjene en bråte med penger på det

8676375[/snapback]

 

 

Og med det mener du?=P At jeg taper på å kjøpe den, men tjener på å selge den?=P

8686996[/snapback]

Ja, no sånnt...

Lenke til kommentar
Når det gjelder understell, så kjører vi med coilovers og r-dekk. Men vi har fremdeles ikke mer enn 150 hk.

 

Sånn til sammenligning så kjørte en kompis av meg som har en GTi med 139 hk 2 sekunder raskere pr. runde (våler) enn en Audi RS4 med 380 hk. Da kjørte han med coilovers og vanlige gatedekk...

 

Men nok ot nå.

8668835[/snapback]

 

Er ikke bare hk som har noe å si på bane nei :)

på baner med mye svinger kan små biler med ikke så mye hk gjøre veldig gode runde tider.

 

Toyota Celica T-Sport (192 hk) med std dekk med 16 felger og ballong dekk :p kjørte jo Tommy rustad på ACR og fikk samme tid som Evo VIII med 4wd, 270hk og Celica er FWD hehe.. kjørte også 2 sek raskere enn Mazda RX8 med 230hk og RWD så at FWD ikke duger til noe er bare BS, er ikke like morro og leke seg med men gjør jobben bra på bane.

 

Sette på r-dekk og coilovers på en celica t-sport så kan man nok gjøre gode runde tider. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...