Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kul i brystet


Vidar Busk

Anbefalte innlegg

Heisann

 

jeg forleden var ute å kødda litt med noen kamerater av meg. Vi lekesloss litt på en plen i byen her :p

 

Men så har vi noe her som kalles "Blodpupp" som vil si at man klyper så hardt på brystet til noen at de får feite blåmerker.

 

Så nå tok en av kompissa mine en brutalt heftig en på meg, og nå kan jeg kjenne en liten (liten) klump inne i brystet! Høres sikkert sjukt ut og ikke minst dårlig forklart, men det er vel ikke noe farlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor gammel er du?

 

I starten av puberteren får man en klump under brystvorten..

 

Men det har sikkert ikke noe med denne saken å gjøre.

8643770[/snapback]

 

ehm..

 

jeg er 16 år, er ikke akkurat sånn at jeg beføler meg sjæl hele tiden :p Men altså det her var ikke her før i går! Og jeg har et stort blåmerke som ser ut som italia på kartet.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

 

I starten av puberteren får man en klump under brystvorten..

 

Men det har sikkert ikke noe med denne saken å gjøre.

8643770[/snapback]

 

ehm..

 

jeg er 16 år, er ikke akkurat sånn at jeg beføler meg sjæl hele tiden :p Men altså det her var ikke her før i går! Og jeg har et stort blåmerke som ser ut som italia på kartet.

8643794[/snapback]

blåmærke er blodpuppen. kanskje du er litt sen i puberteten? bryst - kjertler ellerno tror jeg det heter. men kan være noe annert og.

Lenke til kommentar

Er vanlig å få noe lignende i puberteten. Selv har de fleste jeg kjenner hatt det, noen i større og noen i mindre grad. Men heldigvis ikke jeg :D

 

Edit: Men når jeg ser på bilde er den litt langt oppe for å være tilfelle.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Som sagt, vanskelig å forklare :p så jeg illustrererte.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vondtauaufu7.jpg

8643833[/snapback]

 

nice tegning :cool:

om du er sikker på at det var etter blodpupp du fikk kulen så er det nokk ingen ting å bry seg om. trur ikkje du har fått brystkreft :)

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig gyno aka bitchtits... Helt vanlig i puberteten :)

8659233[/snapback]

 

er det mulig at folk ikke hører etter...

 

Jeg fikk en liten kul over brystet på størrelsen med en liten stein (grus) som syntes! ikke noe bitchtits or whatever det er du snakker om xD

 

Men det er nesten borte nå, så case closed!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...