Gå til innhold

Postal 3 (skjermbilder)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg så disse bildene for en liten stund siden. For meg har innholdet i bildene ingen ting å si. Derimot, at bildene kommer, har ALT å si. Det er jo en direkte bekreftelse på at Postal 3 faktisk skal komme, og at alle spekulasjonene er over. Absolutt ingen tvil lengre. Gleder meg som faen. :D

Skrevet

Hvis det er på noen måte likt Postal 2 når det kommer til volden (eller groteskheten om du vil) så blir det mye motstand fra Mothers Against Videogame Addiction and Violenc. Dette er et spill jeg ser fram til å prøve. :D

Gjest medlem-105082
Skrevet
Herregud ja! Visste ikke at det skulle komme et postal 3, dette ser strålende ut! er det unreal3 motoren?

8641764[/snapback]

Nei, de bruker vist Source motoren nå :)

Skrevet (endret)

For de som brukte koder på postal 2 så får ikke du alle våpene.

Viss du går i utkanten av banen kan du finne en hule hvor du kan finne MASSE folk og helt inne i huler er det en SYK bazoka som har en slaks gass som nor den sprenger slipper det den ut og dreper till og med etter den har truffet målet den SYKT god :thumbup:

Viss du prøver å se på kartet for å finne det så er det ikke der nor du er inne i hulen kan du ikke se deg selv på kartet engang :hmm:

gleder meg noen som vet når det kommer?

8641446[/snapback]

Skal komme en gang i 2008...

8641583[/snapback]

Mens vi venter må vi bare nyte postals 2 gull korn :D:D

For de som brukte koder på postal 2 så får ikke du alle våpene.

Viss du går i utkanten av banen kan du finne en hule hvor du kan finne MASSE folk og helt inne i huler er det en SYK bazoka som har en slaks gass som nor den sprenger slipper det den ut og dreper till og med etter den har truffet målet den SYKT god  :thumbup:

Viss du prøver å se på kartet for å finne det så er det ikke der nor du er inne i hulen kan du ikke se deg selv på kartet engang :hmm:

8642551[/snapback]

det er foresten flere våpen du ikke får med koder som dette.

jeg har også sett en "jå" vet ikke om det er sånn det skrives :hmm:

post-111689-1179519446_thumb.jpg

post-111689-1179519655_thumb.jpg

Endret av head_hunter
Gjest medlem-105082
Skrevet

Trenger du å lage 3 innlegg etter hverandre? Spam er noe vi missliker på dette forumet.

On T: Gleder meg ufattelig mye til dette spillet. For håpe noe informasjon slippes snart, slik at man vet hvordan det går.

Skrevet (endret)

Postal 3 kommer utvilsomt til å bli brutalt. Hvis de bruker Source motoren håper jeg de nyttegjør seg av fysikken. Det aller tøffeste hadde vært om vegger o.l. blir knusbart.

jeg har også sett en "jå" vet ikke om det er sånn det skrives :hmm:

8642641[/snapback]

Det skrives "ljå".

Endret av Dj_eLmO
Skrevet (endret)

Min favoritt er motorsaga.... (last ned AW7 modden får å få den)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2003160326788500361_rs.jpg
Endret av Terje22
Skrevet

Tviler på at han kommer til å gjøre det. Thompson går bare etter spill som er urimelig å klage over volden for (f.eks. Halo). Han klager bare på spill fra de svære/gigantiske spillutviklerne/utgiverne, da alt handler om penger for han, og ikke mer. Postal 3 blir sikkert latt være, med mindre det blir et kommersiellt gigantisk spill, à la GTA, Halo, osv.

Skrevet
Trenger du å lage 3 innlegg etter hverandre? Spam er noe vi missliker på dette forumet.

On T: Gleder meg ufattelig mye til dette spillet. For håpe noe informasjon slippes snart, slik at man vet hvordan det går.

8642662[/snapback]

3 innlegg etter hverandre ?ser bare 1 her i denne tråd.ser du "hakker" lett på Spam i andre poster også..

Skrevet

8642662[/snapback]

3 innlegg etter hverandre ?ser bare 1 her i denne tråd.ser du "hakker" lett på Spam i andre poster også..

8644520[/snapback]

Det ble fikset. Tidligere hadde han blant annet en post som siterte sin egen post, som var rett over, i stedet for å bare redigere den gamle posten. Men nok om det. "Problemet" er løst. Tilbake til Postal 3-diskusjonen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...