xoloinc Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Eg har en pc som eg ikke riktigt vet hur mye eg ska ta før den. Den står just nå i garderoben så eg vill bli kvitt den, men har ingen anelse vad eg ska ta. Generelt så er den ikke så speciellt, førutom grafikkortet. spec er, litt generellt, hukser ikke allt: AMD XP 1800+ ASUS hovedkort, husker ikke modell, med ngt frontpanel center. hvar good shit nær den kjøptes 1 gb minne 1 WD 80gb HDD 1 IBM 40gb HDD Matrox P750 3xFireWire 6x USB I store hele, nothing fancy, den er 4 år gammel. Men grafikkortet enn idag koster ca 2000kr. (3xskerm support, videored. muligheter, matrox qlty) Vad ska eg ta?! er det verdt å kjøpe en win oem lisens å legge til eller er det bare scrapyard som gjeller. vifter er nybytte så den er stillegående.
sn0dig Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 2-3k mest pga skjermkortet. For å finne ut hvilket hovedkort du har, sjekk med SIW
HilRam Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Dersom du har DVD-brenner kan du jo be om 2000. Jeg regner med du tilbyr den med et OS installert, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå