Gå til innhold

Dual screen i wow, hvordan sette opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg enda en 19 tommer flatskjerm, og vil gjerne få den til å virke i wow og.

Har googlet litt og funnet forskjellige tips:

*windowed mode, strekke ut skjermen=laggy

CTRA waypoint, har ikke CTRA

Har et ATI x800xt skjerm kort, og lurte på om noen har en guide for hvordan sette det opp (link elns)

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha wow på 2 skjermer? eller skal du 1 med wow og den andre med musikk, nettleser, etc.?

Etter min smak så synes jeg ikke wow funka helt bra på 2 skjermer samtidig.

Synes det blir litt rotete.

Skrevet (endret)

Har selv prøvd dette og det blir for meg veldig rotete. Karakteren din blir "delt i to" mellom de 2 skjermene. Tror nok 3 skjermer er bedre til dette formålet.

Denne guiden hjalp meg når jeg skulle sette det opp.

Endret av gstavdal
Skrevet

Er enig i at 3 skjerm vil være best. Får kjøpe en skjerm til da. Men inntil videre vil jeg i det minste bruke skjerm 2 til noe. Når jeg er inne i wow, kan jeg ikke sånn uten videre gå over til den andre skjermen (kan jo i windowed mode, full screen, men da må jeg klikke i wow skjermen for å gå tilbake)

Er det noen måte å kunne "gli" over til den andre skjermen og tilbake uten å måtte klikke i wow skjermen?

Skrevet
Har selv prøvd dette og det blir for meg veldig rotete. Karakteren din blir "delt i to" mellom de 2 skjermene. Tror nok 3 skjermer er bedre til dette formålet.

Denne guiden hjalp meg når jeg skulle sette det opp.

8638194[/snapback]

Det DeeTee har gjort, er å sette av den ene skjermen til chat, inventory og alt det skvipet. Den andre skjermen brukes til å vise bildet der "ting skjer"; actionbars, character o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...