Entity extraction Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Fikk meg enda en 19 tommer flatskjerm, og vil gjerne få den til å virke i wow og. Har googlet litt og funnet forskjellige tips: *windowed mode, strekke ut skjermen=laggy CTRA waypoint, har ikke CTRA Har et ATI x800xt skjerm kort, og lurte på om noen har en guide for hvordan sette det opp (link elns) Takk for svar
Frostshock Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Skal du ha wow på 2 skjermer? eller skal du 1 med wow og den andre med musikk, nettleser, etc.? Etter min smak så synes jeg ikke wow funka helt bra på 2 skjermer samtidig. Synes det blir litt rotete.
Intimvask Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 DeeTee har dualscreen i WoW. Du kan jo sende en PM til han for å spørre om hjelp
mintman Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Har selv prøvd dette og det blir for meg veldig rotete. Karakteren din blir "delt i to" mellom de 2 skjermene. Tror nok 3 skjermer er bedre til dette formålet. Denne guiden hjalp meg når jeg skulle sette det opp. Endret 18. mai 2007 av gstavdal
Entity extraction Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 Er enig i at 3 skjerm vil være best. Får kjøpe en skjerm til da. Men inntil videre vil jeg i det minste bruke skjerm 2 til noe. Når jeg er inne i wow, kan jeg ikke sånn uten videre gå over til den andre skjermen (kan jo i windowed mode, full screen, men da må jeg klikke i wow skjermen for å gå tilbake) Er det noen måte å kunne "gli" over til den andre skjermen og tilbake uten å måtte klikke i wow skjermen?
Intimvask Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Har selv prøvd dette og det blir for meg veldig rotete. Karakteren din blir "delt i to" mellom de 2 skjermene. Tror nok 3 skjermer er bedre til dette formålet. Denne guiden hjalp meg når jeg skulle sette det opp. 8638194[/snapback] Det DeeTee har gjort, er å sette av den ene skjermen til chat, inventory og alt det skvipet. Den andre skjermen brukes til å vise bildet der "ting skjer"; actionbars, character o.l.
John Keats Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Er det noen måte å kunne "gli" over til den andre skjermen og tilbake uten å måtte klikke i wow skjermen? 8638230[/snapback] Nei desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå