Gå til innhold

Problem med Medievel II etter nyeste patch


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nettopp lastet den nye 1.2 patch til Medievel II Total War og når jeg starter spille så får jeg bare beskjed: Medievel 2 Total war encountered an unspecified error and will now exit.

 

Er det noe der ute som har noen forslag hva som kan være galt. Spille har fungert utmerket før jeg innstalerte den nye patchen så jeg har ingen peiling hva som kan være galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har nettopp lastet den nye 1.2 patch til Medievel II Total War og når jeg starter spille så får jeg bare beskjed: Medievel 2 Total war encountered an unspecified error and will now exit.

 

Er det noe der ute som har noen forslag hva som kan være galt. Spille har fungert utmerket før jeg innstalerte den nye patchen så jeg har ingen peiling hva som kan være galt.

8636029[/snapback]

 

Den er bare beta den 1,2 patchen som ligger ute visst, kommer en offisiell patch innen få dager nå. Venter til den offisielle kommer jeg.

 

Du kan jo prøve å legge inn forrige patchen igjen, funker ikke det er det nok ingen vei utenom å reinstallere. ;). Men husk å ta backup av save games..

 

 

Eller er det kommet en offisiell tro..

http://www.totalwar.com/index.html?page=/u...html&nav=/us/5/

 

Men venter uansett etter å ha lest posten din. De trenger å få fiksa krasjet når man blir siega med elefanter med kanoner dog.

Endret av _richter_
Lenke til kommentar
Hei.

 

Har nettopp lastet den nye 1.2 patch til Medievel II Total War og når jeg starter spille så får jeg bare beskjed: Medievel 2 Total war encountered an unspecified error and will now exit.

 

Er det noe der ute som har noen forslag hva som kan være galt. Spille har fungert utmerket før jeg innstalerte den nye patchen så jeg har ingen peiling hva som kan være galt.

8636029[/snapback]

 

I følge www.totalwar.org sitt forum så er det kun ein ting å gjere, og det er å avinstallere spelet heilt, slette heile Sega-katalogen og installere fra scratch og legge på den offisielle patchen igjen.

 

Det er folk som har måtte gjere det både to og tre gangar før det har fungert.

Lenke til kommentar
Hva snakker dere om?  :p  Den offisielle patchen ER ute.

8638058[/snapback]

 

Ja jeg redigerte posten oppe, ser ut som den offisielle har kommet ja.. Men spørsmålet er jo om trådstarter installerte den forrige beta versjonen da han har problemer.

 

http://download.boomtown.net/en_uk/article...ew.php?id=13750

8638310[/snapback]

 

 

 

Der er den offisielle patchen jeg installerte. Jeg måtte avinstallere hele spillet og installere alt på nytt. Da fungerte den. Men...jeg lastet ned mod The Long Road som skulle fungere med den nye patchen...den gjor det også men spillet kresjet etter 50 runder. Irriterende, hadde jo sett frem til å spille med Long Road og den siste patchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...