Gå til innhold

Crash to desktop i bf2 hele tiden! Hva er galt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Sikkert et 5-sifra tall i antall personer som har samme problemet som deg.

 

Inkludert meg :), men syns spillet er kjeeeedelig uansett så bryr meg ikke.

Virker maks. en halvtime før det kræsjer...

Dårlig at dem ikke fixer detta, men dem har vel tjent penga sine alt så...

Lenke til kommentar
Samme skjedde hos meg nå jeg skulle joine server. Reinstallerte og det ordnet seg ;)

Har du prøvd det?

8641604[/snapback]

Ja prøvde og reinnstalere men akkurat samme skjedde!

 

Og i gårkveld fikk jeg bluescreen mens jeg spilte!? Det har jeg ikke opplevd før.

Lenke til kommentar
Har du merket dette i andre spill?

Du kan jo prøve å oppdatere skjermkortdriverne.

8645252[/snapback]

Nei har bare merket det i bf2. Hadde de nyeste skjermdiverne. Men har nå litt eldre for og se om det funker. Har spilt bf2 i flere timer når uten ctd!

Lenke til kommentar

Jeg får også CTD hele tiden. Er så drit lei. Jeg har nyinstallert windows og alt er nytt. FFS er dritt lei as.

 

Jeg har til og med underklokket minnet mitt og bytta slots 100 ganger med hverandre. veit ike hva jeg ska gjøre mere asa.

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

MoZZdart kom med dette tipset.

 

Høyre klikke på my computer>velge advanced system settings>så trykker du settings under performance>så velge Data Execution Prevention>velg så Turn on dep for all programs and services except those i select:> så velger du add og legger til .exe fila som cs/hl bruker til å starte, tror den heter hl.exe eller noe.
Endret av War
Lenke til kommentar
MoZZdart kom med dette tipset.

 

Høyre klikke på my computer>velge advanced system settings>så trykker du settings under performance>så velge Data Execution Prevention>velg så Turn on dep for all programs and services except those i select:> så velger du add og legger til .exe fila som cs/hl bruker til å starte, tror den heter hl.exe eller noe.

8658705[/snapback]

For det første så var det ikke mozzdart, men Nitrius som skrev dette. Og for det andre så gjelder dette Vista, vil ikke tro det er slik i xp også?

 

Nei det er mange 5 siffter tall som faller ut og har man vista er man nesten garantert "battlefield har sluttet og virke" hele tiden.

Snakker du av erfaring? Selv så har jeg Vista og her går alt greit, med unntak av dårligere ytelse.

 

Jeg bare spørr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...