Gå til innhold

Sikte på Sniper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan kan jeg få sikte på sniper?

8632871[/snapback]

Mener du uten å se i scope?

Det er ikke mulig uten cheat, noe som ikke er lov :yes:

8632899[/snapback]

okei. da så:p

Skrevet

Du har vel sett på HLTV-klipp fra en fragmovie eller lignende.

Hvis du ser på en HLTV ser du at det er crosshair på sniperne, men sånn er det ikke for den som spiller.

Eller tenker du kanskje på prikken i midten av siktet på sniperne? Hvis du du vil ha den tilbake skriver du crosshair 1 i console og hvis du vil fjerne den skriver du crosshair 0.

-neadii

Skrevet
Eller du kan tegne sikte på skjermen din med tusj. Kjenner til og med noen som har gjort det :roll:

8632983[/snapback]

eller ta en teip bit og sette på skjermen :) lett og ta av igjen :)

Skrevet

Funker jo dårlig uansett da, det går jo aldri dit uansett.. (Jeg vet, for med MX510'en min kunne jeg "bugge" så jeg fikk opp musepila.. og den er jo midt i skjermen. traff aldri på samme sted uten å "scope"

Skrevet
hvis man har spilt en stund så treffer man veldig bra noscope med både scout og awp/m :)

8639347[/snapback]

hmm jeg vil påstå at det er HELT random om du treffer eller ikke....

Skrevet
hvis man har spilt en stund så treffer man veldig bra noscope med både scout og awp/m :)

8639347[/snapback]

8639380[/snapback]

Jeg kan i hvert fall lett motbevise det med scout. :)

Skrevet

8639347[/snapback]

8639380[/snapback]

Scout skyter midt på skjermen nonscope, mens awp skyter vilt.

Dermed basta. :yes:

Skrevet (endret)

treffer greit i nærkamp med awp/m, selfølgelig skal du være VELDIG god om du treffer godt på langt hold..... :)

noen som har sett dirreN fixar firreN filmene, han noscoper veldig bra med awp/m :)

Endret av hiper
Skrevet

1 skuddet pleier å være randomt fra awm, men hvis du står stille og skyter nesten med engang etter førsteskuddet så går den rett fram 90% av forsøkene

Skrevet
treffer greit i nærkamp med awp/m, selfølgelig skal du være VELDIG god om du treffer godt på langt hold..... :) 

noen som har sett dirreN fixar firreN filmene, han noscoper veldig bra med awp/m :)

8641960[/snapback]

Så den, han noscopa N gang :ermm:

Skrevet (endret)

8641960[/snapback]

Så den, han noscopa N gang :ermm:

8644517[/snapback]

er vel 3 filmer med det navnet da så :)

Endret av hiper
Skrevet

vell hvorfor skal man egentlig ha sikte på awp? de ALLER fleste vet vel at siktet er midt på skjermen.... hvis du ikke vet det kan du jo ta en liten teipbit og feste der! :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...