Gå til innhold

[løst]mista teddy.., han er gone

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

i dag når jeg gikk i ashenvale torr jeg det var så kom det en unded rouge å drepte teddy (bjørnen min lvl 15) så nå er den ikke å hjelp meg mer..hva skal jeg gjøre? fordi dreper den skullhode lvlen meg sånn?? :cry::cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nesten overrasket at du i det hele tatt greide å skaffe deg pet. :ermm: Som Dondrio sa, les game manualen. Noe jeg tviler på at du har gjort.

Men hvis jeg var deg ville jeg lært norsk først, og så lære seg å spille senere.

Endret av Inxs
Skrevet (endret)
Jeg leste ikke Game manualen, men jeg banger ned full epic folk

Hva er galt med meg? :!:

8626182[/snapback]

Sunt vett.

Edit: Har ikke lest manualen jeg heller.

Endret av Lycantrophe
Skrevet
Jeg leste ikke Game manualen, men jeg banger ned full epic folk

Hva er galt med meg? :!:

8626182[/snapback]

Har ikke lest game manualen jeg heller, men enkelte trenger det, når de ikke finner spellbook en gang, uten å måtte spørre på forum.

Har du noe som helst peiling trenger ikke du game manual, men enkelte er ganske tette i pappen. :roll:

Skrevet

I mange tilfeller er det egentlig ikke nødvendig å lese manualen. Mye av informasjonen du trenger står i tooltips når du holder musepila over en spell :)

Skrevet
Men i dette tilfelle burde trådstarter ha lest manualen... Eventuelt lest over spellene...!

8626379[/snapback]

Det var da bare et tips til trådstarter :)

Skrevet

La da fyren spørre om ting uten at han skal bli flama ihel da! Alt er ikke like selvsagt for en som er helt ny i wow som dere leetza! Det her er jo et forum...

Husker når jeg begynte å spille var en masse ting jeg ser på som helt selvsagt i dag, som jeg ikke skjønte:P Skjønte for eksempel ikke hvordan jeg skrev i general chat/party chat osv. hehe... Så heller ikke helt poenget med AH^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...