Gå til innhold

Nokia N95 - Er den så god som det står på papiret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange mAh er batteriet egentlig? Vet det er 1100 på min N73, greier opptil 5 timer batteri på min. 4 dager høres jo ikke så alt for ille ut, men kommer an på hvor eltt bruken egentlig er. Hvordan er slarken på din nå Raste? Er egentlig bare pris, slark og batteri som holder meg litt tilbake fra å kjøpe den. Er tregheten til musikksnarveiene utbedret? Leste i amobils test at det tok over 10 sekudner å starte radion om du brukte snarveiene.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min N95 på første partiet, og da var det slark som var problemet. Jeg har endel slark i min, og vurderer å sende den inn å la Nokia fikse slarken. Men hvis du kjøper N95 nå, så får du 2. partiet og der skal slarken blitt fikset og ikke er så lett for å bli slark.

Amobil's test av N95 har blitt dårlig gjennomført syns jeg, det tar ikke 10 sek å komme inn på radion via snarveien. Jeg tok tiden nå når jeg skrev dette med hvordan snarveien er, og den brukte 3 sek å¨komme.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hei.

Litt gammel tråd dette her, men orket ikke lese gjennom den på 200 sider da denne tråden omhandler akkurat det jeg lurer på.

Jeg er klar for å kjøpe meg en N95, men er som de andre her litt skeptisk til denne slarken som det henvises til. Nå er det slik at jeg vurderer å kjøpe denne tlf brukt dersom det dukker opp et godt tilbud. Etter hva jeg kan se ut fra denne posten er det forskjell i slark på tlf fra henholdsvis parti 1 og 2.

 

Mitt spørsmål er da: Er det noen mulighet å finne ut om tlf kommer fra parti 1 eller 2? Dersom jeg skulle finne på å kjøpe en pent brukt tlf så hadde det vært flott om jeg da hadde hatt mulighet til å vite om den kommer fra parti 1 eller 2 før jeg kjøpte...Er ikke så glad i ting som er slarkete :no: .

 

Har nå sendt en mail til mitt mobilselskap og håper nå at de kommer med et skikkelig tilbud til meg så jeg får en helt ny til en rimelig penge :roll:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...