Rullebabb Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Vil alle disse komponentene kjøre sammen. å vil det lage for enhver vanlig mann? :!: Maskinen. Eller skal jeg gå over til en rask AMD prosessor og heller 2x nyeste ATI 2900 kort som kommer ut akkurat nå som vi snakker?
EggMan88 Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Ser ut til og bli en skikkelig kraftpakke det der, men jeg tror nok jeg ville lagt litt mer penger inn i et nytt og større kabinett. Skal du kjøre 8800 Ultra i SLI så vil det ta opp utrolig mye plass og vet ikke hvorvidt det kabinettet har plass til dette.
Rullebabb Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 Ok, men finner jo bare små jåle kabinetter:p forslag til en som er stor nok til den pakka her?
EggMan88 Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Cooler Master Stacker 810 / 830 har fått veldig god kritik og er store og fine. Eller så har Lian-Li en del store kabinetter også.
marius883 Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Når du først skal ha en så rå maskin, hvorfor ikke gå for QX6700 med det samme? du kan jo lett klokke den opp til samme hastighet som X6800 pluss at QX 6700 har 4 kjerner og koster en hundrings mindre..
Øyvind Skogseide Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Ta heller GTX SLi. Ytelsesøkningen fra GTX til ultra er ikkje stor...
tevil Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Ville valgt et sett med Crucial Balistix pc5300. Klokker veldig bra og garantert D9GHM-chip. Koster vel 550kr for 1gb på komplett nå. D9GHM-chip tråden på diskusjon.no Les et par sider i denne så skjønner du... Hadde lagt mer penger i kabinett, som f.eks CM Stacker 830 eller Lian Li PC2-serien eller pc7-serien (sjekk microplex.no /evt netshop.no for et utvalg) Tower på Netshop.no Personlig ville jeg gått ned i pris på HK og PSU og opp i pris på en skikkelig kvalitets-skjerm... Den vil garantert vare lenger enn resten av innmaten. Du snakket om at oppsette ville lage for en vanlig mann. Det tror jeg du får med et 6000kr billigere oppsett også, men du er kanskje ikke vanlig som mange andre ville kalt vanlig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå