Gå til innhold

Test: Sony Ericsson K810i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte K810 i dag, og så langt er jeg meget fornøyd.

 

Kameraet er konge, unntatt den lave video-oppløsningen, men jeg bruker sjelden videofunksjonen, så det har lite å bety.

 

Ellers er det meste som jeg er vant med fra Sony Ericsson.

 

Ikke særlig som trekker ned. Designet, kanskje. Selv om formgivingen er klart bedre enn på K800, er det designmessig et litt stort sprik mellom de runde tastene og resten av telefonen, som fremhever det firkantede. Men tastene er ellers ok å bruke.

 

At den har joystick, er heller ikke noe pluss, men det funker. Håper bare joysticken holder.

 

K810i er ikke noen walkmantelefon, men den har bra lyd, og RDS-radioen er på plass. At man i motsetning til K800 nå kan søke etter navnet på låter man hører på radio (Track ID), er et kjempepluss.

 

Siden dette ikke er noen Walkman, er telefonen ikke like lett å betjene mht musikk, men det er ikke langt unna. Dette sier jeg kanskje mest fordi jeg har investert i et walkman-hodesett (HPM-82), der man kan styre musikken fra dette. Så slipper man uansett å rote etter telefonen for å justere volum og skifte spor/radiokanal.

 

For rimelig hurtig adgang til radio og musikkspiller, kan man legge disse inn under aktivitetsmenytasten eller som snarvei til joysticken.

 

Telefonen er ikke akkurat noen revolusjon, men den gjør jobben. Hittil er jeg meget godt fornøyd.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

hei, har en K810i. som jeg har nettopp fått fra Netcom siden jeg har bundet meg til dem. MEN, er det fler som har forskjell på knappene sine? knappene 3,6,9 og # er mer klemt ned enn de andre tastene mine. er dette normalt? ifølge moobi.no (dem jeg fikk mobilen av) sier det er normalt og er slik på alle K810i mobiler. altså det går ann og trykke på knappene menne hender seg jeg ikke trykker hardt nok noen ganger. og dette irriterer jeg meg helt sykt over.

 

fler som har samme problem som meg?

 

Hilsen Øyvind

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

HJELP!!!!!!!!!!

 

min K810i har gått amokk!.... Det funker ikke å trukke på avbryt-knappen eller veldig mange andre knapper.!:(

Hva gjør jeg? Knapper som ikke funker:

1,5,7,*,Avbryt og venstre-godta knapp!

 

Desverre trykket jeg på lås mobil knappen og får ikke fullført pin-koden min (les over).

 

MVH

Ja123

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...