olehenri Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 hehe Å da var man billøs igjen... - i noen dager Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 hehe, ja er jo det, får når jeg får den igjen, har jeg nye felger Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Åja sånn Joda, hørtes jo ut som en god ide da Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hehe, ja er jo det, får *når* jeg får den igjen, har jeg nye felger 8992957[/snapback] gratis ? 8999582[/snapback] litt kjapp på avtrekkeren? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 oh dah.. trykk leif FOR NÅR jeg får den igjen sku det stå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Da har jeg henta bilen igjen, ble digg med felgene, bare skamhøy! Så, senk blir neste ! Er en lyd når jeg tråkker bremsen helt inn, noe ingen skjønner hva er for noe, men bremsene fungerer da som normalt. Noen bilder, så får dere si å dekk meine LITE klaring - Men, det går akkurat Får titte litt rundt på gatebil neste lørdag, etter noen gode tilbud på coilovers Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Litt shabby bilder (type svensk mobiltelefon) men felgene passa jævlig bra. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Trengs litt senk her for å få bort traktor imaget Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 syns ikke 3.2mp kamera er så ille jeg hehe, når man ikke har noe annet for hånd ja senk kommer, men det koster! drit ikke penger, så ting tar tid Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 peent:D Har alldrig tanken slått deg, hvorfor ikke sette på en liten spoiler? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 fordi s13 er penere uten! kommer det noe bakpå der, blir det kouki vingen, men det er ikke første pri når det gjelder denna bilen Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ble bra det! God klaring mellom kaliper og felg ja.. Du merker vell forskjell på kjøreegenskapene også nå? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) fordi s13 er penere uten! WORD! Se til å få sota bakruta og siderutene .. Bilen blir MYE finere da.. Endret 5. juli 2007 av nikk0 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 tør ikke å kjøre noe hardt ennå, er noen ulåter jeg ikke liker helt i dumper og slik, som jeg må få sjekka opp, samt at jeg må tråkke så langt inn for å bremse, litt uvant Skal jeg sote, blir det 43% rundtom uten om frontruta, og gjort profft, så blir nok ikke med det første Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 tør ikke å kjøre noe hardt ennå, er noen ulåter jeg ikke liker helt i dumper og slik, som jeg må få sjekka opp, samt at jeg må tråkke så langt inn for å bremse, litt uvant Skal jeg sote, blir det 43% rundtom uten om frontruta, og gjort profft, så blir nok ikke med det første 9009889[/snapback] Liker innstillingen din. Fortsetter du slik blir nok denne bilen knall, og veldig gjennomført. INgen vits i å stresse, bedre å vente litt for å få bedre resultat Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer masse med ny bil Har ikke sett deg enda i byen, men får vel gjort det også iløpet av ferien. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 jo takk for det er i byen rett som det er jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå