Gå til innhold

Den lille skytetråden!


Opelmekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ååå, skulle nett til å spørre om jeg kunne komme på besøk på trening eller noe, men faen det var synd!

 

Hadde klubben lånt ut slike våpen hadde jeg vert lutfattig!

9317410[/snapback]

 

hei..

noen som var på stevne i sundalen i dag (mag 1-2 rev og mil)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 9 måneder senere...

Bump

 

Er det mange her som skal på landsskytterstevnet på Evje i august da? Traff et medlem i Førde i fjor, men ellers er det tydeligvis ikke så mange som driver med skyting her inne. Jeg skal i alle fall av gårde, skal innom Lunde og Drangedal på norgescup også. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Har vært aktiv skytter fra jeg var 10år frem til jeg begynte på studiene for tre år siden.

Etter det har det dessverre blitt dårlig med det, men satset på å få kommet igang igjen nå som jeg er ferdigutdannet.

Har nylig flyttet fra Østlandet og over til Stavanger, så får se om jeg kanskje blir med et lag her etterhvert.

 

Var på landsskytterstevnet på Evje for ti år siden, som da var mitt første landsskytterstevne.

Skøyt 242/243 (husker ikke helt) i klasse R, og var knallfornøyd :)

Var også forbanna varmt der det året(30+). For feltskytingen sin skyld så får du håpe det ikke er like varmt i år.

Hadde vært moro å vært der i år, men har verken treningen eller anledningen. :ermm:

 

Du må ha lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er jeg endelig hjemme fra landsskytterstevnet, og på nett igjen.

På bane skjøt jeg et skudd i feil skive på stående. Men da den knestående serien ble veldig skeiv, fikk jeg bare 212 poeng. Med alle skuddene mine kunne jeg fått 222. Begeret gikk på 225 (tror jeg), så selv med alle skuddene i riktig skive hadde jeg vært like langt.

 

Så kom tirsdagen, og det var tid for feltskyting. På minne fikk jeg bare 51 poeng, og ikke minnemedalje. På feltrunden fikk jeg 6/2, 5/3, 6/3, 6/4 og 4/0, som gir 27/12. Stort beger, og et treff unna finale. På stangen skjøt jeg 13 + 11 skudd og traff med 13 + 8, som gir 21 treff. Jeg har skutt 21 treff før, men aldri 13 treff på et hold (aldri 12 heller), så det ble på en måte ny pers. På stuperen brukte jeg 5 skudd og fikk tiden 17.95.

 

Alt i alt et utrolig flott og trivelig landsskytterstevne, og jeg gleder med allerede til landsskytterstevnet på Elverum neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...