Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Driver til SHG NOTE 40740/608/51 Varenr.550671


Anbefalte innlegg

Som topic sier er jeg på jakt etter driverne til en shg note 40740 med varenr.550671. Jeg har IKKE driver cd'en som fulgte med, og har installert alle driver pakker jeg har funnet for maskina. Men står fortsatt at det mangler drivere for network controller og pci simple communications controller. Så vidt jeg kan skjønne er det et innebygd wlan kort som det mangler drivere for.

 

Har søkt meg ihjel på google etter driverne, men umulig å finne. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant drivere for det trådløse kortet etter å ha lastet ned DriverGuide Toolkit. Men jeg mangler fortsatt drivere for det innebygde modemet. Dette er infoen jeg får av DriverGuide toolkit:

 

Device: VT82C686/A/B,VT8233/A Modem Codec

Vendor: VIA Technologies Inc

OEM: Mitac

Manufacturer: UNKNOWN

Lenke til kommentar
Fant drivere for det trådløse kortet etter å ha lastet ned DriverGuide Toolkit. Men jeg mangler fortsatt drivere for det innebygde modemet. Dette er infoen jeg får av DriverGuide toolkit:

 

Device: VT82C686/A/B,VT8233/A Modem Codec

Vendor: VIA Technologies Inc

OEM: Mitac

Manufacturer: UNKNOWN

8605844[/snapback]

Jeg vil tro dette er en maskin fra Sager, du kan prøve å se om du finner en som ligner på sagernotebook.com

Lenke til kommentar
Fant drivere for det trådløse kortet etter å ha lastet ned DriverGuide Toolkit. Men jeg mangler fortsatt drivere for det innebygde modemet. Dette er infoen jeg får av DriverGuide toolkit:

 

Device: VT82C686/A/B,VT8233/A Modem Codec

Vendor: VIA Technologies Inc

OEM: Mitac

Manufacturer: UNKNOWN

8605844[/snapback]

Jeg vil tro dette er en maskin fra Sager, du kan prøve å se om du finner en som ligner på sagernotebook.com

8605891[/snapback]

 

Tror ikke den har noe med Sager å gjøre. Det er en notebook bygd av shg computers, de samme som har shg.no og .dk. Antagelig bare diverse componenter satt sammen. Men fryktelig dårlig support på maskina, og lite info om hva slags componenter som står i maskina.

 

Etter MYE leting fant jeg tilslutt den siste driveren på driverguide.com. Driverguide.com er min nye venn :)

Endret av stekre
Lenke til kommentar
Tror ikke den har noe med Sager å gjøre. Det er en notebook bygd av shg computers, de samme som har shg.no og .dk. Antagelig bare diverse componenter satt sammen. Men fryktelig dårlig support på maskina, og lite info om hva slags componenter som står i maskina.

 

Etter MYE leting fant jeg tilslutt den siste driveren på driverguide.com. Driverguide.com er min nye venn :)

8609550[/snapback]

Tidligere har ihvertfall alt shg selger som shg note kommet ifra Sager/Clevo, Clevo er produsenten og Sager er en av de største resellerene. Derfor vil du ofte finne drivere til shg note på sager sine sider. Hvis du snur laptoen din på hodet, og ser under, ville det ikke forundre meg om du fant en sticker hvor det stod Clevo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...