Gå til innhold

Billig og bra flash-spiller


Anbefalte innlegg

Jeg håper noen kan tipse meg om en grei mp3-spiller.

 

Til vanlig har jeg en Creative vision M 30 gb. Men jeg ønsker nå en liten spiller som jeg kan ha med når jeg trener (er dritt lei møkkamusikken som spilles der). Men da er jeg altså ikke villig til å betale skjorta for det her!

 

Jeg har ikke noe særlig greie på hva som er best. Trenger altså:

 

-Flash minne

-Billig

-Trenger vel strengt tatt ikke mer enn 512 mb minne (selv om 1-2 gig er også fint)

-Fint om den har en mekanisme som gjør det enkelt å feste den på klær (event henge rundt halsen)

 

Noen tips om hvor jeg får mest for pengene? Takk på forhånd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipset mitt er Creative Stone. Har ikke display, men mer for pengene får du vel strengt tatt ikke (iPod Shuffle koster dobbelt så mye).

8601847[/snapback]

 

Det er den spilleren som har kommet nå eller? Kunne ikke se den på lager i nettbutikkene ennå i alle fall...

 

Men det kunne jo vært greit med display, så man kan se hvilken sang som spiller.

 

Hva med disse:

Creative MuVo

 

Creative Zen Nano Plus

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Creative Zen Nano Plus, men ser jo at for 100kr mer så får man denne:

 

Creative Zen V

 

Er det stor forskjell på disse spillerne? Verdt å bruke en 100-ings mer på den siste? Skal som sagt hovedsakelig brukes til trening.

 

Fint om det kommer et kjapt svar, for tenkte å bestille i kveld! ;)

Lenke til kommentar

Det kan vel være lettere å forholde seg til Nano Plus-en, mindre å styre med, men det er igrunn godt verdt en hundrelapp mer, med tanke på skjerm og funksjoner. Lettere å håndtere spillelister og slikt, noe som kan være en fordel om du bruker den til trening.

 

Om du ikke trenger en spiller som kan opereres uten at du ser på den, er det egentlig ikke noe særlig å tenke på. Zen V er nok tingen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...