Gå til innhold

Hva er "inn"? BF2 eller BF2142?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har spilt BF2 siden release.. kjøpte BF2142 på release, ble fort kjedelig i mine øyne og jeg nekter å spille et så bugga onlinespill.. har sletta det fra hd`n og innstallert det igjen for å prøve siste patchen før jeg sletta det igjen.. spiller nå Project Reality og (litt) Eve Of Destruction til BF2 (bf2 kom seg iallefall veldig etter ørten patcher). bf2142? pft, satser heller på quake wars da, det ser rimelig tøft ut i forhold. men liker meg aller best i en ww2 eller vietnam setting. sånne fancy pancy våpen og greier er ikke helt min ting.

Lenke til kommentar

5-6 stykker spawner i vår camp hvor det står en tank og skyter ingen av oss klarer å ødelegge tanken selv etter 10 spawn.

Ca 60 raketter mot tanken og ingen skade skjedd og han hacket ikke han var engeneer og vi har får dårlige våpen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Da må dere nok jobbe med taktikken. Greit at en tank tåler litt, men den er på ingen måte uovervinnelig. Ikke skyt en tank på frontpanseret - sidene er sårbare, og ett skudd bak med antitank våpen skal være nok til å forvandle den til vrak.

 

Bruk dekning for alt den er verd, har dere en recon med cloak og RDX som kan snike seg innpå en tanks mens den ser etter antitank-gutta er det enda bedre. Samarbeid er virkelig tingen i BF2142.

Lenke til kommentar
Ca 60 raketter mot tanken og ingen skade skjedd...

8636628[/snapback]

Da snakker vi ca 60 bom! :)

8645284[/snapback]

 

Godt mulig. :)

 

Må også legge til at når man avfyrer antitank-missiler i siktemodus kan man holde inne venstre museknapp for å styre missilet med høy treffsikkerhet. Slipper man venstre museknapp går man ut av siktemodus og missilet går mer eller mindre rett frem inntil det treffer noe eller slipper opp for drivstoff og eksploderer.

Lenke til kommentar

Vi spawnet bare forran tanken ca 15 meter fra var 2 stykker i den så den kunne fikses + maskingeværskyte og vi bommet vel neppe fra den avstanden men vi ble drept 1 sek etter vi avfyrte raketten.

Nå kan det tenkes at halvparten hadde anti-fly våpen som ikke treffer noen tank da. Isåfall var det et srategisk spill av tankførern som endte opp med 208 og andreplassen gikk til en med 63

 

Vil tippe han hadde en RL venn på min side for jeg trur han fikk med seg vår chat og han visste alltid hvor vi var , isåfall var han super kjent med alle spawn points.

Endret av War
Lenke til kommentar

Dere skal som regel ha mulighet til å spawne på en annen base, med mindre dette var deres 'uncappable' base. Og selv da har man som regel tre-fire spawnpunkt som blir tilfeldig valgt. Om noen camper basen deres, spawn et annet sted og knert vedkommende på litt avstand.

 

Om halvparten hadde anti-fly våpen (SAAW) er det jo naturlig å anbefale antitank våpen i oppsettet før neste gang de spawner. Man kan til nød sprinte avgårde mens man legger ut Motion Mines. Dette er noe av det verste man kan få på seg hvis man er i et kjøretøy. Bevegelse = boom. 3 miner skal være nok til å ta ut en tank, APC eller walker.

Lenke til kommentar
I BF2 så vet du hva alle våpene er/gjør når du ser dem.

I BF 2142 så må du lese på alt og lære deg de nye high teck -bli usynlig og -flytt ditt radarbilde ting

2142 blir fort kjedelig når en "walker" mann i robot kommer og dreper alle 20  førti ganger på rad pga ingen gidder å være bazooka man , desuten tåler den ca 50 skudd med bazooka og skal man plassere c4 på man være kjapp da sen er utstyrt med 4 miniguns og alle slags raketter og kan drepe 100 mennesker på 600 kvadratmeter på 1 sek + at den løper fort.

8599637[/snapback]

Du har aldri spilt 2142 :!:

 

Det er uansett dumt å komme inn på et forum og spørre "bf2 eller bf2142??" da BF2-fanboys har en tendens til være særdeles aggressive. Det er to gode spill.

Lenke til kommentar
Bruk dekning for alt den er verd, har dere en recon med cloak og RDX som kan snike seg innpå en tanks mens den ser etter antitank-gutta er det enda bedre. Samarbeid er virkelig tingen i BF2142.

8644532[/snapback]

jeg klarte det en gang, og skulle kjøre over meg men jeg kom mellom hoverkulene på den så jeg overlevde akkkurat, skal tro han ble forfjamset når tanken hans gikk luften

Lenke til kommentar
Bruk dekning for alt den er verd, har dere en recon med cloak og RDX som kan snike seg innpå en tanks mens den ser etter antitank-gutta er det enda bedre. Samarbeid er virkelig tingen i BF2142.

8644532[/snapback]

jeg klarte det en gang, og skulle kjøre over meg men jeg kom mellom hoverkulene på den så jeg overlevde akkkurat, skal tro han ble forfjamset når tanken hans gikk luften

8705300[/snapback]

Da trodde han sikkert at du hacket :wee:

 

Er det forresten ett problem i noen av spillene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...