Gå til innhold

Dos-Software til SoundBlaster AWE32


Anbefalte innlegg

Jeg holder på og setter opp en gammel dunk for å spille elgamle DOS-spill på, men da jeg skulle legge inn driverene for gamle SB-AWE32'n (beste lydkortet som er laget, forresten ;) ) så oppdaget jeg til min forferdelse at et par av driverdiskettene er borte. DVS. jeg har Intel PnP-manager diskettene og "Disk#1: Install", men mangler resten (skal vel ihvertfall være Application-disk og Driver-disk også om jeg ikke husker feil).

 

Så det jeg lurer på da er om noen av dere vennlige sjeler kunne tatt en kopi av de diskettene og mail'a dem til meg på [email protected]. Da hadde jeg blitt (nesten) evig takknemlig :)

 

PS: De driverene jeg trenger ligger ikke på Creative's nettsider, da det er kun updates og slike ting som ligger der. Disse update'ene reagerer på at jeg bruker Win98-DOS og ikke gamle DOS 6.22, det gjør derimot ikke orginaldiskettene (må ha Win98-DOS pga. FAT32). Gode gamle setver.exe klarer heller ikke fixe dette :( .. om ikke noen med større DOS-skillz enn meg klarer å få det til da ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...