Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en regel som: Kun et par bilder per bildeserie ?

Kjedelig med 15 bilder av samme dama i samme klærne(hvis noe da) i samme setting osv

Ikke bare browse TGP sites og paste hele seriene, liksom...

Skrevet

OMG :o nå skjønner eg ka modem/isdn folka sliter med. Klarer så vidt å laste ned bildene med 64kbps hastighet. Jaja skulle gjerne postet masse bilder men får ikke gjort det før eg fikser problemet med NGT.

:x

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
OMG :o nå skjønner eg ka modem/isdn folka sliter med. Klarer så vidt å laste ned bildene med 64kbps hastighet. Jaja skulle gjerne postet masse bilder men får ikke gjort det før eg fikser problemet med NGT.

Med andre ord betale regniga? :lol:

Skrevet

Med andre ord betale regniga? :lol:

Nope den er betalt men de har ikke registrert det eller noe så eg skal til banken eller noe for å kviteringene. :grumpy:
Skrevet
Mulig det er status og like "sånne" damer som jib poster, men sorry, jeg gjør det ikke

Sånne som hva da? Unge? Ikke berømte? Ikke svart hår? Nakne? Skjønner ikke helt hva du mener.

AtW

Skrevet
Mulig det er status og like "sånne" damer som jib poster, men sorry, jeg gjør det ikke

Sånne som hva da? Unge? Ikke berømte? Ikke svart hår? Nakne? Skjønner ikke helt hva du mener.

AtW

Ikke pene damer. Grå mus. For lite babe.

Dette er jo koneemner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...