Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. :grumpy:

Skrevet
kan ikke du spare oss for den dårlig smileyen dere psylicybe . du liker ingen av jentene her , men for å være ærlig så kan jeg bruke det samme ikonet som kommentar til dine. respekter at folk har forskjellig smak , spar oss for den kast opp smileyen. :grumpy:

kanke du respektere at noen bare ER heldigere enn deg og får 4mBit for ett slikk og ingenting? :green: men neeeida...

Skrevet

og her er DU kvalifisert til å kritisere han?

les hele tråden du ..

psylicybe har faktisk kommet med bilder her ..

så han klager bare ikke .. :D

Skrevet

Så du tør fortsatt å vise deg her? :roll:

Skrevet

og her er DU kvalifisert til å kritisere han?

les hele tråden du ..

psylicybe har faktisk kommet med bilder her ..

så han klager bare ikke .. :D

Og det har ikke jeg?. tror du skal lete litt på babe-threaden. Jeg har postet et par bilder. :yes:

Skrevet

DomoArigato: seriøst? Who cares? Psilocybe har postet noen kvalitetsbabes her... og han har rett til å mene hva f han vil... Du derimot har INGEN rett til å komme å kritisere han på den måten du går fram!

Skrevet
og det har ikke jeg ? Jeg synes ikke akkurat at babene hans var noe å skryte av , men greit nok. på den måten jeg går frem ? glemt å ta pillene dine idag ? :lol:

hvis du forventer at noen skal gi deg ros for bildene dine må du lete en annen plass .. du finner det ikke her .. eller i norge for den sakens skyld

Skrevet

Hvem bryr seg egentlig om hva du mener , har du postet noe bra ? Svaret er : NEI. Jeg vet at jeg ikke er den kuleste her , men ikke tro at du er det heller Kebab-Gud. Ja jeg meldte ifra til Ngt , men det gir deg ingen rett til å holde på sånn. Jeg er imot alt som ikke er lov : laste ned divx , dele videre , laste ned mp3,warez osv. Nå får jeg vel pepper for det også :lol:

Skrevet

DomoArigoto... hva om du klapper igjen og innser at ingen bryr seg om hva du mener? Du har KUN kommet med utrolig barnslige/urealistiske svar!

Dette er en Babethread og den har gått ALTFOR offtopic nå... la oss fra nå av holde oss til BABES! ... har noen noe å kommentere/flame meg med nå kan de sende PM!

Skrevet
DomoArigoto... hva om du klapper igjen og innser at ingen bryr seg om hva du mener? Du har KUN kommet med utrolig barnslige/urealistiske svar!

Dette er en Babethread og den har gått ALTFOR offtopic nå... la oss fra nå av holde oss til BABES! ... har noen noe å kommentere/flame meg med nå kan de sende PM!

Hvordan kan det ha seg at når kebab gud skriver det samme så er det ikke barnslig , mens når jeg skriver det så er det ûber barnslig. forklar det er du snill. :wink:

Skrevet

Trist at ikke folk kan poste bilder i stedet for å prate dritt, men men.. da får vi gjøre no med den saken :p

hi-06a

hi-03a

hi-07a

hi-02b

002.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...