Gå til innhold

To opprativ system på en maskin xp og win98se


laris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å få det der til å funke uten at du legger inn Win 98 først (uansett om mange påstår det motsatte) Har holdt på med det samme i Jula og det endte med formatering, men om du legg inn Win 98 nå vel så starter ikke XP. Men hvis du restarter maskina med en Win 98 oppstarts diskett (eller stiller Bios til å boote fra CD`n) så trur jeg at det skal gå og legge XP inn på nytt over den gamle uten å miste noe av det som finnes på Harddisken. Mange som ikke skjønner vitsen med å ha Win 98 i tilegg til XP, tja til spill så funker en strippa Win 98 uten program som surrer og går i bakgrunnen meget bra. Til og med Mafia går uten hakking :lol:

Lenke til kommentar

hei,det er mafia som irriterer meg ja,skal legge inn win98 for det hakker litt.skal se om jeg får innstalert det utten og formatere,skal prøve med ett annet program jeg har.men kan jeg ikke ta bort den disken jeg har innstalert xp på,og sette en annen hardisk som master og innstalere win 98 på den,og så sette inn disken med xp på igjen???

Lenke til kommentar
hmm,men mange sier man må legge inn windows 98se først,og så xp,men da mister jeg alt jeg har innstalert.men finnes det ikke programer man kan kjøre for og få innstalert win 98 utten og legge inn alt på nytt

 

Nei, du må legge inn 98 så xp, ikke omvendt!

 

å ja? la nå inn 98 etter xp jeg da og det funka bra det, måtte bare legge inn linjene

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /FASTDETECT

i boot.ini etter at jeg hadde lagt inn 98...... så det så!!!! 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...