Gå til innhold

Hvordan åpne UDP port 20001 med Sygate Firewall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mener å huske (lenge siden jeg hadde sygate) at du bare kan kjøre programmet, da får du ett spørsmål om du vil tillate at det går på nett, du huker av for "lag regel" (eller lignende) og trykker "ja" (E.L).

du trenger ikke å åpne i routeren dersom du bare skal bruke hardisken lokalt, dersom du skal få tilgang til den fra nettet må du nok åpne portene i routeren også.

Lenke til kommentar
mener å huske (lenge siden jeg hadde sygate) at du bare kan kjøre programmet, da får du ett spørsmål om du vil tillate at det går på nett, du huker av for "lag regel" (eller lignende) og trykker "ja" (E.L).

8593642[/snapback]

Det gjorde jeg selvfølgelig når Sygate spurte om det. Men jeg må også åpne noen porter: "The SC101 works with the Windows XP Personal Firewall, but not with others such as Trend Micro Personal Firewall and Norton Firewall. These firewalls must be disabled, or configured with open UDP port 20001."

 

Har aldri åpnet porter før, men prøvde meg slik:

 

post-85756-1178969026_thumb.jpg

post-85756-1178969031_thumb.jpg

 

Har jeg gjort det riktig? Jeg får fortsatt opp en melding fra Sygate:

"Denial of Service "IP Fragmentation Overlap" attack detected.

Description:

An IP Fragmentation Overlap attack exploits IP's packet reassembly feature by creating packet fragments with overlapping offset fields, making it impossible for your system to reassemble the packets properly."

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...