Gå til innhold

Musikkmobil for maks. 3500 kroner


Anbefalte innlegg

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: ikke nødvendig

 

Form:

-Format: ikke viktig

-Vekt: Ikke viktig.

-Sprut/støtsikker: Niks

 

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Helst stor, men ikke nødvendig

-Touchscreen: Nei.

 

Pris:

Maks. 3500, helst under 3000.

 

Diverse:

-Merke: Samsung, Sony Ericsson eller Nokia

-Kamera: Ja.

-Videokamera: ikke viktig

-Symbian: ikke nødvendig

-Infrarød port: nei

-Blåtann (Bluetooth): ja

-Minne: Minnekortplass

-Minnekort?: Minnekortplass

-MP3: Ja

-Triband: Ikke viktig

-3G: FInt med 3g, men ikke veldig viktig

-Wlan: Helst.

-GPS: Nei.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei.

-Radio: Helst radio.

-Bruksområder: Det er viktig at denne er veldig bra til musikk, greit talekvalitet, bra brukervennlighet og det er også fint om den ser bra ut selv om det ikke er nødvendig.

Wifi er en fordel.

Endret av Fredrik_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg liker ikke tastene på w850i så veldig, nå blir det enten Nokia 5700, Samsung U600, Nokia 6300 eller Nokia N80 IE, selv om det bare er 5700 som er en rendyrket musikkmobil, er det noen som har noen formening om hvilken av de jeg bør velge?

8604481[/snapback]

w880i kanskje

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Venter på min 5700 akkurat nå..

Grunnen til at jeg valgte den, er fordi den har et vesentlig bedre kamera enn min forgjenger 6600, fordi at jeg har dårlig erfaring med Sony Ericsson og ville ha en Nokia, den fikk veldig skryt av lydkvaliteten av høyttalerne, designet var tøft, og fordi den ikke ligger så høyt i pris.

 

Hadde jeg ikke prøvd gamle SE T300, hadde jeg kanskje kjøpt en w800 e.l idag, men av prinsipp, kjøper jeg aldri mer et merke jeg ikke har vært fornøyd med. Det kommer nok den dagen jeg ikke har noe å velge imellom lengre ;)

 

Vurderte også S710, men syntes 1000 lappen mer ikke var verdt pengene etter min bruk.

Endret av merrin
Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn har jeg blitt skikkelig keen på smarttelefon nå, det står mellom Nokia 5700, Nokia e65 og HTC S710. Problemet er at jeg ikke vet så mye om musikkegenskapene til de to sistnevnte, men de har jo wifi.

8715414[/snapback]

 

Hvis musikk egenskaper er viktig er vel ikke HTC det naturlige valget?

:roll:

 

Jeg har en W950 jeg skal selge.

:yes:

Lenke til kommentar
Venter på min 5700 akkurat nå..

Grunnen til at jeg valgte den, er fordi den har et vesentlig bedre kamera enn min forgjenger 6600, fordi at jeg har dårlig erfaring med Sony Ericsson og ville ha en Nokia, den fikk veldig skryt av lydkvaliteten av høyttalerne, designet var tøft, og fordi den ikke ligger så høyt i pris.

 

Gidder du gi noen tilbakemeldinger når du får den? Hvordan er joysticken?

Har veldig lyst på samme mobilen...

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med kjøpet.

Leste en plass at vriknotten nederst var litt løs, men det var den ikke på min. Virket faktisk veldig solid sammenfestet.

Joysticken var faktisk litt løs. Men jeg merker ikke noe til det foruten når jeg leer litt på den.

Kjapp er telefonen også. Ting går lett i menyene, og å skifte sang går på 1 sekund.

Spesielt tung er den heller ikke. Jeg liker å vite at telefonen ligger i bukselomma.

Skal prøve å få lagd en liten snutt som viser hvordan joysticken er.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med kjøpet.

Leste en plass at vriknotten nederst var litt løs, men det var den ikke på min. Virket faktisk veldig solid sammenfestet.

Joysticken var faktisk litt løs. Men jeg merker ikke noe til det foruten når jeg leer litt på den.

Kjapp er telefonen også. Ting går lett i menyene, og å skifte sang går på 1 sekund.

Spesielt tung er den heller ikke. Jeg liker å vite at telefonen ligger i bukselomma.

Skal prøve å få lagd en liten snutt som viser hvordan joysticken er.

8834180[/snapback]

 

 

fikk faktisk lyst på 5700 når jeg så den.. men har allerede bestilt N73 som jeg installerer Music edition på.. men 5700 var ganske fin og så bra ut!! bare søk på Nokia 5700 på youtube får du opp mange videoer fra folk som har "testet" den hjemme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...