Ingenting Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Dette har kommet ut i USA slik jeg har skjønt det, men kan vi også laste det ned? Har jeg noe å glede meg til i kveld? Endret 11. mai 2007 av Ingenting
Bertelsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Den har kommet ut her å ja. Den er veldig kort! Sikkert rundet på 10 min. Det er kun en teaser-trailer, men av det lille jeg så kan det bli et underholdendes spill.
Ingenting Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Den har kommet ut her å ja. Den er veldig kort! Sikkert rundet på 10 min. Det er kun en teaser-trailer, men av det lille jeg så kan det bli et underholdendes spill. 8589258[/snapback] Er ikke det en spillbar demo?
sp0ck Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jepp, vi kan laste den ned. Ikke noe å hoppe i taket for syntes jeg, var helt ok. Kommer så mye annet bra så dette går nok fort i glemmeboken her hvertfall. Edit: Er ikke en teaser trailer nei, demoen er spillbar dog ganske kort. Derav betegnelsen "teaser" tenker jeg. Endret 11. mai 2007 av sp0ck
Bertelsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jo, men det er fortsatt en teaser. Altså at den kun skal vise frem det grunnleggende. 5xx MB stor. Endret 11. mai 2007 av Bertelsen
Ingenting Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Jo, men det er fortsatt en teaser. Altså at den kun skal vise frem det grunnleggende. 5xx MB stor. 8589281[/snapback] Ergo er det en spillbar demo?
Bertelsen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jepp. Men ikke gled deg for mye, den er ekstremt kort! Aldri spilt en så kort demo før. Teaser eller ikke. Demoen kan lastes ned av de som er sølv-medlem å, for de som lurer. Endret 11. mai 2007 av Bertelsen
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 jeg syns det første spillet var greit nok, selv om det er mye man kan klage på ja. Er litt spent på om de har lært fra det første
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Skal laste det ned nå. Synes det så kult ut utifra screensshotsa jeg har sett.
Tandamram Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Dette spillet kommer (så langt) til kort i forhold til alle de andre shooters/FPS/TPS som er der ute når det gjelder grafikk, gameplay og stemning. Har ikke hørt noe særlig om denne tittelen i forkant av demoen, og det ser ut til å bli en tittel jeg glatt hopper over.
oyvjak Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Riktignok, en veldig kort demo og lite å basere en uttalelse på, men likte ikke denne demoen. Grafikken imponerte ikke veldig, med unntak av noen vanneffekter. Greit at det er under utvikling, men noen ting var bare teit. F.eks. konstant bruk av sporlys i geværet...hallo? Det faktum at kontrollen ristet hele tiden når noen skjøt mot deg, selv om de ikke traff. Det var bare irriterende. Får håpe det ferdige produktet blir bedre. Spennende konsept da, men tviler på at jeg kjøper.
Enigma123 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Digg Skal lastes ned om ca 5 min. Gleder meg sykt, selv om jeg ser at folk sier at demoen er kort. Men bedre enn ingenting sier jeg bare :!:
Kjellis Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Demoen var kort, men syns den var meget bra. Gleder meg til spillet kommer i butikken!
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Synn at demoen var kort siden den var ganske kul. Jeg skal nok kjøpe dette når det kommer ut ja
teekej Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Dette blir kjøpt når det kommer vet det var, så der, så der men jeg har spilt demoer før og jeg vet hvor mye bedre spillene er på alt når de kommer ut i butikkene. Jeg liker temaet og stemningen "hopper glatt over" Dere kommer til å ombestemme dere.
SirKenneth89 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Syns dette spillet virker lovende, men hakkinga bør fjernes før det kommer i butikken! Det var ikke vanskelig å se at spillet bruker Unreal Engine 3 Syns at spillet var dritlekkert, ikke så langt under Gears of War synes jeg...
Bruker-104685 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Syns dette spillet virker lovende, men hakkinga bør fjernes før det kommer i butikken! Det var ikke vanskelig å se at spillet bruker Unreal Engine 3 Syns at spillet var dritlekkert, ikke så langt under Gears of War synes jeg... 8590353[/snapback] Enig der ja , bør fikse på frameraten før dem legger dem på salg Grafikken var lekker
Landeplagen Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Synes det var veldig bra, men at det ikke var mye nytt der. Var liksom ikke det helt store, men artig, det var det.
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Syns dette spillet virker lovende, men hakkinga bør fjernes før det kommer i butikken! Det var ikke vanskelig å se at spillet bruker Unreal Engine 3 Syns at spillet var dritlekkert, ikke så langt under Gears of War synes jeg... 8590353[/snapback] Enig der ja , bør fikse på frameraten før dem legger dem på salg Grafikken var lekker 8590984[/snapback] Syns demoen var meget artig, men veldig kort( begynte jo å bli artig). Er helt enig i frameraten, hakka litt mye noen plasser
Bromlexl Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det faktum at kontrollen ristet hele tiden når noen skjøt mot deg, selv om de ikke traff. Det var bare irriterende. Får håpe det ferdige produktet blir bedre. Spennende konsept da, men tviler på at jeg kjøper. 8589358[/snapback] Det er heldigvis ikke et problem på PS3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå