Gå til innhold

Ubuntu Studio endeleg ute


Anbefalte innlegg

Då vart Ubuntu Studio sleppen i dag. Yver ein månad for seint, men heller seint enn ein distro som ikkje er ferdig.

 

Distroen er ein underdel av Ubuntu (som Xubuntu), og pakkane finst sjølvsagt for vanleg Ubuntu – ein må altso ikkje bruka Ubuntu Studio (sjølv um han er meir polert for formålet (eigen kernel osb)).

 

Dei hev prøvd å laga ein distro for kreative menneskje, og hev teke med ei god pakke program for ljod, grafikk og video. Hovudprogrammi:

 

Ljod

Ardour 2

 

Grafikk

Blender

Gimp

Inkscape

 

Video

Cinepaint

Kino

PiTiVi

 

(altso ingen Cinelerra, men det finst Ubuntu-arkiv for Cinelerra på kiberpipa)

 

Sjå skjermbilete og last ned på

http://ubuntustudio.org/

 

(sida er nede, men de kann få torrenten um nokon vil lasta ned:

 

http://www.velmont.net/UbuntuStudio_7.04.torrent )

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh... Denne gleder jeg jammen til å teste! I tillegg har Presonus lovet FreeBOB/FFADO at de skal legge tilgjengelig all informasjon de trenger for å lage drivere, så for oss med Firepod/Firestudio, ser framtida lys ut med tanke på audioproduksjon på frie plattformer :D

 

ffado.org for mer info.

Endret av Svendheim
Lenke til kommentar

Ikoner, themes, splash osv finner du på gnome look, programmene ligger vel i den vanlige pakkebrønnen - så utover at de vil spre kunnskap om programmene de har valgt(ifølge dem selv), så ser jeg ikke noen poeng med denne saml med Ubuntu(og andre...) distroer. Likte utseende på den - ikoenen var flotte.

Endret av Govassa
Lenke til kommentar
Ikoner, themes, splash osv finner du på gnome look, programmene ligger vel i den vanlige pakkebrønnen - så utover at de vil spre kunnskap om programmene de har valgt(ifølge dem selv), så ser jeg ikke noen poeng med denne saml med Ubuntu(og andre...) distroer. Likte utseende på den - ikoenen var flotte.

8588606[/snapback]

 

Ikkje skriv «saml» når du meiner «sammenlignet». Eg bruka masse tid på å forstå kva du meinte. (Las «samlingen»)

 

Elles meiner eg du hev feil; dei hev polert ein del ting og gjev kreative menneskje eit «ferdigpakka» operativsystem. Å finna ut alt du treng for å få Ardour til å fungera er ikkje lett. Forresten hev Ubuntu Studio ein del pakkar vanleg Ubuntu ikkje hev (Ardour2 mellom anna).

 

So du meiner ikkje det er vits med Xubuntu og Kubuntu? Dei gjev jo endå større forskjell enn Ubuntu/Ubuntu Studio då, men studio-versjonen set opp ein del ting for ljodarbeid. Dessutan fær ein RT-kjerna som standard um ein vel å installera ljod-delen.

 

Dessutan er jo utsjånaden tøffare enn Tomas-toget.

Lenke til kommentar

"saml." er en helt vanlig forkortelse, og i den sammenheng det stod i burde du virkelig gå inn for det for å ikke forstå det.... Forøvrig skriver jeg det jeg vil, verken mer eller mindre.

 

"Elles meiner eg du hev feil".

Les Wikien du så ser du at jeg ikke tar så feil, et sentralt mål er bare å spre kunnskap om hva som er mulig med Linux(les: hvilke programmer som finnes). Pakkene skal også samkjøres, de har bare ikke kommet så langt enda. Så det er en ikke tiltenkt forskjell som vil forsvinne.

 

Xbuntu og Kubuntu er det selvsagt et poeng med, ettersom de bruker et annet skrivebordsmiljø enn Ubuntu(i motsetning til Ubuntu studio som også bruker GNOME). Men tenker vi oss en dvd som tilbyd brukeren både GNOME/xfce/KDE så ja, da er det ingen poeng med øvrige dvd plater - selvsagt.

 

Utseende og pakkebrønner ligger klar for dem som kjører Ubuntu, i størrelse snakker vi om ca 110mb forskjell.

Endret av Govassa
Lenke til kommentar
"saml." er en helt vanlig forkortelse, og i den sammenheng det stod i burde du virkelig gå inn for det for å ikke forstå det.... Forøvrig skriver jeg det jeg vil, verken mer eller mindre.

Aldri sett han, og forstår ikkje kvifor nokon vil bruka ei slik forkorting. Er ikkje akkurat vanskeleg å skriva «samanlikna» i staden for «saml». Hadde vore betre med «s.l.» i so fall. Men forkortingar er for det meste teite.

 

Nei, eg gjekk inn for å forstå det. På same måte som ein forstår når nokon skriv «Eg skal ha lamme lår i dag»; men det tek tid. Og denne gongen tok det *masse* tid. Skriv han «samlet»? Skriv han «samlingen»? Det kunne stått det. Du hadde vore dårleg å konstruera setningar i so fall, men det finst jo folk som gjer slikt.

 

«...så ser jeg ingen vits med denne samlingen med Ubuntu (blabla)», kunne godt forstå det slik. Dessutan skreiv du ikkje «saml.» men «saml». Men det er ein tullete sak.

 

"Elles meiner eg du hev feil".

Les Wikien du så ser du at jeg ikke tar så feil, et sentralt mål er bare å spre kunnskap om hva som er mulig med Linux(les: hvilke programmer som finnes). Pakkene skal også samkjøres, de har bare ikke kommet så langt enda. Så det er en ikke tiltenkt forskjell som vil forsvinne.

8589712[/snapback]

 

Eg meinte at du tek feil når du seier det ikkje er nokon vits med Ubuntu Studio.

 

Tingen er; med Ubuntu Studio fær ein alt dette på ein DVD - enkelt og ferdig installert. Ikkje noko knoting med å installera ting i etterkant. So, igjen, ja – det er «poeng» med Ubuntu Studio. Ikkje for deg kann henda, men operativsystemet er ikkje poenglaus berre av di du ikkje treng det.

Lenke til kommentar

Det var mye om "forkorting" - du får spørre neste gang du er i tvil så skal jeg med glede fortelle hva jeg mener:-)

 

"Tingen er; med Ubuntu Studio fær ein alt dette på ein DVD";

Du får 800mb bestående av Ubuntu, nye theme, ikoner, skrivebordsbakgrunn og noen nye programmer - men heller ikke mer.

 

Må legge til her at jeg digget utseende på denne; slik Ubuntu emm. burde ha sett ut:-D

 

Det er bra at de gjør programmer letter tilgjengelig for nybegynnere(som meg selv), som ellers ville ha fått problemer - men vi snakker ikke her om en egen "distro", da blir det neste å kalle "Satanic Ubuntu" for en distro(og det går jo ikke). Vi som har Ubuntu kan nå utvide pakkebrønnen med en setning så får vi tilgang på alle de nye programmer som følger med Ubuntu studio.

 

Når jeg leste om denne så så jeg for meg at de hadde justert og optimalisert kjernen for feks. videoredigering, men det har de ikke.

Endret av Govassa
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...