Gå til innhold

Problem med Razer copperhead mus! *LØST*


Anbefalte innlegg

Kansje jeg burde posta i mus/tastatur kategorien, men uansett...

 

Lasta netopp ned ny driver/firmware til razer copperhead musen min, men etter at jeg restarta maskinen etter installasjonen, funka ingenting :hmm:

Pekeren flytter seg ikke, musa lyser blått, så den får strøm etc...

Har prøvd å bytte USB port og restartet, prøvde også å ta ut musen i 10 sekunder og putte den i igjen :p Da popper det opp en boble nede i hjørnet av desktopen der det står noe sånt som "New USB found razer copperhead"...

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

 

takk på forhånd ;)

 

Trojanhorse

Endret av trojanhorse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem!

 

Første gang jeg brukte musen fungerte alt.

 

Jeg plugget musen til maskinen, innstalerte medfølgende drivere og software fra cd, restartet maskinen og alt fungerte. Da fungerte musen ypperlig, og den kommuniserte med programvaren til raser, slik at jeg får endret knappe funksjonene og følsomheten osv.

 

Så skulle jeg oppgradere driverene fra nettet.

Da avinnstalerte jeg de gamle, restartet maskinen, innstalerte nye drivere, restartet maskinen, og siden har ikke programvaren kommunisert med musen.

 

Akkuratt nå så fungerer ikke musen i det hele tatt. Nå lyser den blått slik den skal, men pekeren flytter ikke på seg når jeg beveger på musen.

Om jeg innstalerer driverene og softwaren så kommer det feilmelding på at den ikke finner musen.

 

Hva er galt?

Ser det er en knapp under musen. Er det en restart knapp? Kan den hjelpe meg?

Endret av cola_boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...