Gå til innhold

Ny gamer pc max 15-16k


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurdere for tiden å kjøpe ny data pga min gamle begynner å bli en smule utdatert, etter en masse om og men har jeg kommet fram til dette oppsettet:Gamer Pc!

Noen som har noen innspill?

Jeg lurer også på om jeg skal velge vista eller xp :hmm:

 

Mvh Jlona

 

Edit: Linken var død.

Edit2: Da var oppsettet oppdatert

Endret av jlona
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor 2 PSU'er? ser jeg ingen vits i det da, hvis du ikke skal overklokke "to the limit" har selv en 460W klarer meg helt fint med det...

 

Ellers ville jeg kansje ha gått for et 8800GS 640 Mb skjermkort istedet for 320Mb...

 

Ellers så det oppsettet veldig bra ut!

 

-Salemonsen

8582667[/snapback]

Oi, to psuer ja :p det var litt feil. Grunnen til at jeg tar 320 versjonen istedenfor 640 er fordi med en 22 tommer vil jeg ikke merke så altfor stor forskjell.

 

Angående os, noe peiling?

Lenke til kommentar
Ville ha gått for en annen psu. Mange som har problemer med sprengte hipere. Aldri hørt om en sprengt mist. Du må regne med å gi noen 100 ekstra, men det er verdt det ;)

8582831[/snapback]

Har hørt så mange blandede erfaringer med hiper så vet ikke helt hva jeg skal mene.

Edit: burde jeg bytte til en mist 500w?

Endret av jlona
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha gått for Windows Vista enda. Har prøvd det noen ganger nå, men er enda så mange små "bugs" at jeg venter heller bare på Service pack 1 eller noe slikt.

Er bedre å bare kjøre Windows XP Pro Sp 2. med vista skin pack ^^

8583322[/snapback]

Er jo dumt å kjøpe et dx10 kort og ikke bruke det. Det er nettop det som er dilemaet :thumbdown: Jeg har ikke lyst å kjøpe et "halv ferdig oppsett" da får jeg heller bare leve med de "barne-sykdomene" som følger med vista :p

Lenke til kommentar

Angående Vista, så vil jeg anbefale deg å kjøpe det nå, like godt som senere.

 

Har nå brukt det i et par uker, og aldri merket noe negativt.

Regner med at du skal spille, sitte på MSN, internett, skolearbeid osv. så vil jeg tro at Vista ikke bringer noe negativt - iallefall ikke for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...