Gå til innhold

Farmers Market - noen fans her?

radiated

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som liker "Pepsodentisk speed-balkan-boogie med cowboyakkorder" må gjerne snakke om det i dene tråden. For alle som ikke har en aning om hva det er snakk om oppfordres de til å skaffe seg "Musikk fra Hybridene" umiddelbart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk en sang av dem på en mixtape av en venninne, tror den het Norge - Bulgaria 10 - 11 eller noe slikt. Tenkte å sjekke dem ut etter det, siden jeg likte den sangen, men fant ikke noen album.

Endret av ponnikos
Skrevet

En stk. fan her. Har bare én plate: Musikk fra hybridene.

Moro og bra musikk, med ekstremt dyktige musikkere. Spesielt Stian Carstensen som kan spille på hvasomhelst. :D

Skrevet
Jeg fikk en sang av dem på en mixtape av en venninne, tror den het Norge - Bulgaria 10 - 11 eller noe slikt. Tenkte å sjekke dem ut etter det, siden jeg likte den sangen, men fant ikke noen album.

8582014[/snapback]

Se på CDon f.eks, der har de alle CDene.

Skrevet

Si det til lommeboken min ;_; Ikke misforstå, jeg er helt for å kjøpe cder, men jeg har bare ikke råd til det for øyeblikket. Vent til jeg blir rockestjerne.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er stooor fan. Og jeg gleder meg som et lite barn til neste cd, men det lar vente på seg. De lovte å slippe den ut i februar, men jeg har enda ikke sett noe til den. Noen som vet noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...