Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?

Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

• Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23

Anbefalte innlegg

Skrevet
AoC komer til å bli det beste spille i mange år jeg tror assasian er den beste classen

Alle klassene skal være så godt som balasert. Så det er ingenting som heter "den beste klassen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AoC komer til å bli det beste spille i mange år jeg tror assasian er den beste classen

Alle klassene skal være så godt som balasert. Så det er ingenting som heter "den beste klassen"

håper du har rett... hater spill som gjør det lettere for dårlige spillere å bli bedre...

fks. at en class er mye bedre enn en an...

• 2 uker senere...
Skrevet
Den med normalt utseende, semihealer, semitanker, kan stå midt i, "versibel" (kan gjøre flere ting). Den klassen vil jeg ha :)

Paladin i WoW = ... i AoC?

Hørtes ut som det blir Dark Templar.

Skrevet

Guardian!

Rett valg fra begynnelsen :)

Dummeste jeg noen gang har gjort i et spill er å velge en klasse jeg alltid har hatet, nemlig spellcaster. Spilte warlock i WoW, brukte nesten 2 år på å bli lvl 64(15 dager /played) med masse pauser :)

Så GUARDIAN it is :)

Skrevet

Sier bare at det burde være eget yrke som kistelager og gravpasser siden jeg har tenkt å entre Hyboria som Assassin;)

Elsket rogue på wow selv om jeg semihata wow.

Er vel en svakhet for å være rask, usynlig og høy dps(kps i mitt tilfelle)

Skrevet

Har tenkt litt på Dark Templar, som jeg stemte. Men en del andre klasser ser spennende ut, bl.a Necomancer og Bear Shaman. Er ikke lett å bestemme seg ;)

Gjest medlem-105082
Skrevet

Det må nok bli enten Conqueror eller Assassin. Har ikke bestemt meg enda. :)

Skrevet
Fra min erfaring i WoW veit eg at det er omtrent umulig å balansere klasser i 1vs1 pvp. Skal bli spennande å sjå korleis det går i AoC.

Å balansere klasser for 1 vs 1 er egentlig ikke noe vanskelig. Men problemet kommer når de også skal være balansert i mange vs mange, 1 vs npc, mange vs npc, raid etc etc. Det er ofte en meget vanskelig ting...

Skrevet

Det kommer alltid til å bli noen klasser som virker bedere mot visse klasser og ikke like bra mot andre. slik kommer det alltid til å være (hvertfall en stund framover ;) ) Skal spille scion of set

Skrevet
Det kommer alltid til å bli noen klasser som virker bedere mot visse klasser og ikke like bra mot andre. slik kommer det alltid til å være (hvertfall en stund framover ;) ) ...

"Rock - Paper - Scissor" balansering blir brukt i en del spill, og fungerer ofte bra. Ellers så er jo mye situasjonsbestemt om hva som fungere bra og ikke, blir dumt å syte over at f.eks en "melee" klasse er dårlig i "ranged" ;)

Skrevet

Druid of the Storm eller Bear Shaman for meg.

Alltid likt classes/jobs i spill som bruker naturkrefter eller er av type shapeshifter, så jeg får satse på at de gjør en god jobb med disse to da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...