Gå til innhold

Tror Samsung F700 kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra! Denne gleder jeg meg virkelig til.

 

Har søkt litt på bilder og slikt, skulle gjerne tatt en nærmere kikk på grensesnittet. Finnes det noen fine videoer som viser det?

 

Om ikke prisen blir for ille vurderer jeg denne som min neste eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Leste på nettet at den kommer i Juni.  I tillegg har den dukket opp på nettsidene til Samsung, og det bruker å skje først rett før lansering. :)

8577776[/snapback]

Hvor leste du at denne kommer i juni?

3.kvartal har jeg lest.

Det virker som om det ikke finnes noe fungerende eksemplar så langt, både på 3GSM og CeBIT var det bare en ikke-fungerende modell som var tilgjengelig.

Da kan det jo virke som at den heller er forsinket enn noe annet.

Eneste bildet som finns med påslått skjerm er dette (så vidt jeg vet).

post-116692-1178752207_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Samsung skal jeg holde meg langt unna i framtiden gitt, makan til manglende interesse for å innrømme feil har jeg aldri sett. kjøpte samsung g800 som ble reklamert til å være det beste kameraet på marketdet, men som de fleste er enige i langt fra sannheten. Når vi da skriver til support så sier de bare at det har de ikke hørt noe om. god dag. Jeg nekter å tro at ikke fler har sagt ifra.

De kommer sikkert til å lage gode telefoner i framtiden, men de har skremt vekk meg med service'en

Lenke til kommentar

kjøpte samsung g800 som ble reklamert til å være det beste kameraet på marketdet, men som de fleste er enige i langt fra sannheten. Når vi da skriver til support så sier de bare at det har de ikke hørt noe om. god dag. Jeg nekter å tro at ikke fler har sagt fra

 

hehe enig, jeg tok opp dette for over 1 mnd siden og fikk det samme svaret. Og flere andre har også gjort det samme.

svakt av samsung support å sette uvitende 12 åringer bak telefonen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...