Gå til innhold

Intel Core 2 Quad Q6600 - god klokker?


Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare få understreke at når det gjelder MITT innlegg ang. pcworld så oppfordrer den direkte til at leser må vurdere dette selv.

 

Det med K-Komputer var nå mest ment som en liten vittighet.

 

jeg kan tildels være enig med deg, da jeg mener å huske at det var flere dyptgående tester for 5-6 år siden.

 

MVH :)

Endret av Tramell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med snabel her.

 

men man må jo også ha noe å gå etter, så lenge man bare har hørt en uttalelse om en ting, så vet man bare EN ting om den ene tingen. Kanskje det du hørte var negativt(og kanskje feil). Ergo, ikke alltid stol på det du leser, eller hører for den slags skyld.

Lenke til kommentar

Er du ute etter dyptgående artikler så er bit-tech.net en god kilde. De har fabelaktige skribenter som gjør jobben sin riktig.

Elsker den teknologisiden og de har et bra forum og stort casemoddermiljø.

 

Liker hardware.no best av de norske, men de har forbedringspotensiale for å si det slik.

 

Ellers er det ingenting i veien for at man kan overklokke flerkjerneprosessorer som alt annet. Tror det er en del myter ute å går. Faller prisen mye på Q6600 så klarer jeg ikke å la være å kjøpe det.

Gidder ikke vente helt til jul (de sier høsten, men ting har for vane å bli utsatt gang på gang) med ny maskin.

Endret av saivert
Lenke til kommentar
Nja  spør hvor heldig du har det. MIn gjørt 3.5ghz med litt spesi luft kjøling:)

8651821[/snapback]

 

Okok :) Min E6300 gjør 3.5 så langt her, maks jeg har nådd. 17sec superpI. Minnet soms topper meg, det failer i bios. Når jeg jeg pumper mere volt så feiler det, men da kommer jeg over 3.2 til 3.5

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Okok :) Min E6300 gjør 3.5 så langt her, maks jeg har nådd. 17sec superpI. Minnet soms topper meg, det failer i bios. Når jeg jeg pumper mere volt så feiler det, men da kommer jeg over 3.2 til 3.5

8664693[/snapback]

 

Ikke q6600 E6300, hvis ikke jeg tar helt feil.

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...