alfredsn Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Har et problem og det er at jeg har kronisk 4 fps! Noen som veit noen kommandoer for å få den til normalt. har brukt fps_max 101 og V sync er avslått! Her ser du fps'n! alfredsn
BigJackW Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Nyttige tråder i CS-forumet (sticky)--> Hvordan få 99 fps i Counter-Strike 1.6 Edit: Du har brukt fps_max 101 ja.. Endret 9. mai 2007 av BigJackW
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Edit: Du har brukt fps_max 101 ja.. 8575185[/snapback] Default verdi for fps_max er vel 75, så det skulle ha noe å si her. Jeg har selv opplevd at jeg har 100 fps i et lite minutt, deretter synker den til et kronisk lavt punkt (mellom 4 og 5 FPS). Dette har blitt bedre etter reboot og skrudd av programmer som MSN, Firefox og Photoshop. Lykke til!
alfredsn Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Jeg har selv opplevd at jeg har 100 fps i et lite minutt, deretter synker den til et kronisk lavt punkt (mellom 4 og 5 FPS). Dette har blitt bedre etter reboot og skrudd av programmer som MSN, Firefox og Photoshop. Lykke til! 8575231[/snapback] Takk for at du sa det angående reboot, tenkte ikke på det.. og det funka takker ;D;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå