Gå til innhold

SoundBlaster


mX mann

Anbefalte innlegg

jeg har skuring på Sound Blaster PCI512 lydkortet særlig nor jeg skjører Demo mod i 3Dmark 2000. jeg har prøvd og oppdatere driveren til hovedkort og lydkort men ikke noe forandring, har også prøvd og bytte høytalere og skru opp og ned lyden, installere driveren om og om igjen, prøvd alle PCI portene og nå siter det helt nederst under et modem. Hovedkortet er et EP-51MVP3F-A. dette er veldig irriterende nor jeg spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å installere "PCI Latency" patch for VIA Chipsets.

Et utdrag fra FAQen:

1.1 What is this patch?

This is a driver for Windows. It is intended to stabilize computers that have VIA chipsets.

1.2 Why do I need this patch? Do I need it at all?

If your computer has any VIA chipset made between 1997 and 2001, and if your computer has any of the following

problems, then you might need this driver.

 

[*]Files copied from one IDE hard disk drive to another are corrupted

 

[*]The computer stops ("freezes", "hangs", "locks up"), or makes unusual noises when playing sounds, especially to a Creative-brand sound card

 

[*]The computer stops, or files are corrupted, when copying to or from an IDE DVD, CDROM, or CDRW drive

 

[*]Sounds played by the computer are distorted or have a "crackling" noise, especially sounds from a Creative-brand or Aureal-brand sound card

 

[*]The computer stops when playing 3D graphics or games, especially on an ATI Radeon series video card

If you have none of these problems, then you do not need this patch.

 

_________________

AMD Athlon MP 1,2GHz @1652MHz 2,02V

Taisol CGK760

EPoX EP-8KHA+

GeForce DDR @150MHz/347MHz

512MB DDR SDRAM @137,7MHz

TB Santa Cruz

Western Digital WD400BB 40GB

 

[ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2001-12-27 22:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...