Gå til innhold

Nokia 3110 classic eller S E 800i ? ulike abonno..


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min nåverande telefon har tatt kvelden, 6280, og eg har hatt Tele2 Mobil Pluss i eit år, med store rekninga kvar månad. Som har svidd litt :)

 

Rett på sak:

 

Skal eg kjøpe meg 3110 classic til 1400kr med Tele2 Champion

 

eller

 

Kjøpe meg ein Sony Ericsson k800i til 500kr* med MobilPluss ?

 

 

Likar å ta litt "spontan" bilder i ny og ne, der k800i hadde vore ein god digitaltkamera-erstatter, men trur eg overlever med 1.3 mp og eit vanleg kamera på si(noko som eg ikkje har enno). På farta er det faktisk kun kamera eg ser som den merkbare forskjellen som eg vil ha bruk for. Brukar mest mobil til ringing. Har sett på spesifikasjonane på 3110 og den har alt eg treng, sett bort frå eit godt kamera :)

 

 

 

 

*500kr + nedbetaling i eit år, totalt 1999kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utan å ta hensyn til kva abonnement som evt. er best, ville eg klart anbefalt K800i framfor 3110 Classic. K800i er i ein heilt anna klasse enn 3110. Den har betre skjerm, betre kamera, 3G osv.

8575293[/snapback]

 

Dette er noko eg er fullstendig klar over. Etter det eg har lest om 3110 vil eg vere tilfreds med skjerm-oppløysninga.

 

Skal forresten skaffe meg ein mp3'spelar(Creative zen vision m eller ipod 30gb) så skal ikkje bruke mobilen til det.

 

Internett på mobilen brukar eg berre ein svært sjeldan gang, hadde 6280 eit år.

Men trass det lurar eg på om det stor forskjell mellom EDGE og 3G?

 

Eg skal inn i militæret neste år, og med kjæreste i boks, blir det ein del ringing. Difor fristar ein mellom-klasse mobil + champion som har hyggelige prisar. Men der igjen, tjenar eg meir lommepengar der enn det lusne stipendet.

 

Men er fortsatt usikker då :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...