Gå til innhold

Er ikke wow gratis en måned?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg world of warcraft og the burning crusade i dag på absoluttspill.no.

Inne på beskrivelsen sto det att wow var en måned gratis. Hvordan får jeg til det? Når jeg prøver og registrere meg så må jeg den koden som er på pre paid kortet, (som jeg ikke har kjøpt). Må jeg bruke den 10 dagers guest pass key da eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er logisk at det er slik, ellers kunne man bare registrere nye guestpasses hver gang tiden gikk ut, og dermed aldri betale for selve spillet. Mao. kunne alle kompisene dine installert det på sin PC og spille med gjestepass i årevis, helt gratis.

Lenke til kommentar

Hvilke av guest pass keyene skal jeg bruke? de som var orginalen eller det som var i expansion pakka? Skal ha det slik att jeg får tilgang til exp. pakka også.

Viss jeg lager en char nå får jeg beholde den når jeg kjøper mg ett slikt kort og registerer det?

Lenke til kommentar
Hvilke av guest pass keyene skal jeg bruke? de som var orginalen eller det som var i expansion pakka? Skal ha det slik att jeg får tilgang til exp. pakka også.

Viss jeg lager en char nå får jeg beholde den når jeg kjøper mg ett slikt kort og registerer det?

8574086[/snapback]

 

Dra heller å kjøp et gaming card, så kan du spille 90 dager.

Lenke til kommentar
Hvilke av guest pass keyene skal jeg bruke? de som var orginalen eller det som var i expansion pakka? Skal ha det slik att jeg får tilgang til exp. pakka også.

Viss jeg lager en char nå får jeg beholde den når jeg kjøper mg ett slikt kort og registerer det?

8574086[/snapback]

 

Dra heller å kjøp et gaming card, så kan du spille 90 dager.

8574100[/snapback]

 

Stengt di fleste plasser nå, dessuten bor jeg så langt fra butikker sm selger di.

men noen som kan svare på det som jeg spurte om?

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned patch v2.0.3 Incremental Patch fra her:

 

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01810p

 

men når jeg prøver og installere den så kommer denne beskjeden opp:

 

Patch can't be applied because it is missing data for: "enGB". If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (SetLanguage)

 

Noen som vet hva som er galt? Må jeg ha en annen patch? ikke US eller hva det nå var. I tilfelle, kan noen gi meg den linken med den patchen som jeg trenger?

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...