Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Prompelukt - Helt syk - Hvordan få lukten bedre ?


Anbefalte innlegg

Heisann, sliter egentlig med at prompen min lukter helt sjukt ekkelt !

 

Alle kompisene mine sier at det er den værst luktende prompen ol.

Jeg har litt med damer å gjøre også, så til spørsmålet :

 

Hvordan kan jeg få prompen til å ikke lukte såpass jævlig ? Når jeg trener å slipper en promp lukter det utover hele treningslokale.

Hvordan få mindre promp luft i hele tatt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kutte ut all den "drittmaten" du spiser. Kutt ut alt som kan kategoriseres som "søppel", det inkluderer også drikke, som brus. Å få kostholdet i orden er det aller første du burde gjøre når du skal få balanse i tarmsystemet igjen. Det andre er mosjon.

Lenke til kommentar

Seriøst, kutte ut colaen ? :(

 

Faen, dette blir hardt det med kostholdet.. Er vant med Skolebrød,sjokolade, cola ikke minst, boller, juice, og baguett.. og sjokkomelk da :D

 

Trener ganske mye - merker også at hvis jeg har trent litt lenge, så forsvinner prompen ganske mye...

 

Er det drittmaten som gjør at det lukter såpass av den ?

Lenke til kommentar
Er det drittmaten som gjør at det lukter såpass av den ?

Altså, sier det seg ikke litt selv..? Det du putter inn i munnen, kommer som kjent ut igjen bak (eller, om du er riktig uheldig - opp igjen foran sammen med illesmakende magesyre).

 

Så, hva tror du? Kan det kanskje hende at maten har noe å si for hvordan det lukter..? :hmm:

Lenke til kommentar

Men uansett, det er viktig at du kutter ut alt søppelmat, for du må føre en "search and destroy" strategi her, heh, det går ut på at du fjerner all dritt og spiser bare sunt. Så kan du en etter en legge på det du vil ha ekstra, og se om du reagerer negativt eller positivt på den og den matsorten du legger til. Det er noe du ikke tåler, som du spiser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...