The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hei. Har skjønt det sånn at ripping av dvder ikke er ulovlig, men har hatt problemer med å rippe før. Det har alltid blitt svarte streker over og under og det har aldri blitt 700 mb stor, bare større. Noen ganger har den blitt strekt også. ER det noen som kan si det beste programmet som gir samme kvalitet og størrelse som filmene til aXXo? (ja jeg vet DET er ulovlig men det er bare et eksempel) Gjerne gi beste konfigurasjonsinnstillinger til det programmet også, for jeg vil gjerne lagre dvdne mine på pcn. Takk på forhånd! Endret 7. mai 2007 av Acolyt3
okasin Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hei. Har skjønt det sånn at ripping av dvder ikke er ulovlig, men har hatt problemer med å rippe før. Det har alltid blitt svarte streker over og under og det har aldri blitt 700 mb stor, bare større. Noen ganger har den blitt strekt også. ER det noen som kan si det beste programmet som gir samme kvalitet og størrelse som filmene til aXXo? (ja jeg vet DET er ulovlig men det er bare et eksempel) Gjerne gi beste konfigurasjonsinnstillinger til det programmet også, for jeg vil gjerne lagre dvdne mine på pcn. Takk på forhånd! 8561387[/snapback] Personlig mener jeg det beste er dvdshrink
mandela Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 skal du ha 700 eller 2x700 størrelse => http://www.autogk.me.uk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå